Precies.V50 R schreef: Polestar nemen, als er iets verkeerd gaat met de gevoelige elektronica, dan ben je je voordeel van 0% kwijt aan de kosten van dure reparaties. Waarom zou je dat risico voor die paar pk nemen? Ik vind het al bijzonder dat volvo tuning aanbiedt bij een 'eco' model. Heel leuk dat rica ook voor dit model tuning aanbiedt, maar naast de hogere kosten, bieden ze geen enkele zekerheid voor problemen met de elektronica van de pih. In het begin zijn er natuurlijk nooit problemen, die komen pas nadat de 345pk te vaak is aangesproken.
Voorts:
-Bij Rica verlies je je 0% of 7% bijtelling en je moet wegenbelasting gaan betalen. Want je voldoet niet meer aan 48g CO2 uitstoot in
tegenstelling tot Polestar. Om nog maar te zwijgen over KIA/MIA/Vamil teruggave.
-Factuur Polestar mag je zakelijk verwerken.
-Factuur Rica ook, als je lef genoeg hebt zelf het bewijs aan te leveren dat je PIH alle fiscale rechten heeft verloren.
Maar deze hete discussie heeft al eerder plaatsgevonden hier op het forum.