Pagina 17 van 40
Geplaatst: 15.04.2011 - 08:25
door Ton V8
Vorig jaar heb ik mijn XC90 gekocht bij Volvo Hoeke in Delft. Enige tijd geleden ontstonden er bijgeluiden tijdens het rijden met koude motor. Aangezien ik in Limburg woon was het een beetje lastig om de problemen in Delft af te handelen. Volvo Frank Klijn in Heerlen heeft de zaken, in overleg met Hoeke, op een uitermate klantvriendelijke en proffesionele wijze opgepakt en opgelost. Chapeau!
Geplaatst: 15.04.2011 - 10:35
door blastaway
Volvo Biermans in Maastricht heeft voor mij ook een aantal garantiezaken meer dan netjes opgelost. De service was super! Netjes ontvangen, thuis weer de auto afgeleverd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Geplaatst: 04.08.2011 - 11:01
door nauticbluepearl
Bangarage Amstelveen
airco-pomp vervangen tegen precies geoffreerde prijs,
stuur vastzetten: 10 min werk, klaar terwijl u wacht, gratis.
twee keer pluim
Geplaatst: 05.08.2011 - 23:32
door matthijS40
Vanvliet zoetermeer. Klantgericht en klantvriendelijk. Ik vind de service goed. Gevoel bij Hooftman in Waddinxveen was wat minder. Zoetermeer is voor mij ook dichterbij.
Geplaatst: 06.08.2011 - 11:06
door Silver_R
Nog steeds tevreden over Verkerk Leidsche Rijn.
Gisteren een nieuwe ruit laten plaatsen en ook nog even gekeken, zonder afspraak, naar wat gekraak bij vol insturen.
Bleek dat de stuuruitslag begrenzers versleten waren. Meteen opgelost.
Vriendelijk service en gastvrijheid. Mag gewoon de werkplaats in en uit lopen om te kijken bij de werkzaamheden aan mijn auto.
Ook meteen met Laurence ,de receptionist, gesroken over een vervolg van de R meeting. Evt een uitgebreidere versie.
Complimeten aan Verkerk
Geplaatst: 07.08.2011 - 16:50
door Sander911
Ervaringen bij Scholten te Tiel prima! Na eerder tevreden klant geweest te zijn mij wederom na zo'n 6 jaar gemeld met huidige, elders gekochte, Volvo. Staan direct klaar voor kosteloze algemene check en met complimenten over de staat van de kar (wat toch goed gevoel geeft) weer huiswaarts. Chapeau!
Geplaatst: 21.09.2011 - 13:03
door jpwg001
Ik kom af en toe bij Van den Brandt in Boxtel. Fijne dealer. Ook als je een vraag per mail aan ze stuurt, krijg ik altijd antwoord. Als het even kan, haal ik daar mijn onderdelen.
Geplaatst: 21.09.2011 - 13:22
door Ramon&Ramon
Silver_R schreef:Nog steeds tevreden over Verkerk Leidsche Rijn.
Gisteren een nieuwe ruit laten plaatsen en ook nog even gekeken, zonder afspraak, naar wat gekraak bij vol insturen.
Bleek dat de stuuruitslag begrenzers versleten waren. Meteen opgelost.
Vriendelijk service en gastvrijheid. Mag gewoon de werkplaats in en uit lopen om te kijken bij de werkzaamheden aan mijn auto.
Ook meteen met Laurence ,de receptionist, gesroken over een vervolg van de R meeting. Evt een uitgebreidere versie.
Complimeten aan Verkerk
En ze hebben een paar topmonteurs in dienst,dat scheelt een stuk natuurlijk.

Ik noem geen namen,maar ik heb ze zelf gefabriceerd.

Geplaatst: 21.09.2011 - 15:18
door Laguna-S60
Nu 2x bij
jacob schaap te Emmeloord geweest, tot 2x met kleine dingetjes die kosteloos zijn gedaan!
niet moeilijk doen, kost het weinig tijd dan kan het wel even tussendoor, aardige mannen achter de receptie en in de garage en de showroom hangt vol met volvo forum stickers

Geplaatst: 21.09.2011 - 23:41
door lkort
Vorige week nieuwe accu laten plaatsen. De dag erop bleek de accuklem niet vast te zitten, hebben ze meteen kosteloos hersteld.
Geplaatst: 21.09.2011 - 23:46
door 945i
lkort schreef:Vorige week nieuwe accu laten plaatsen. De dag erop bleek de accuklem niet vast te zitten, hebben ze meteen kosteloos hersteld.
Zozo kosteloos?!

Welke dealer is dat?
Geplaatst: 22.09.2011 - 04:10
door DawnBlueED
lkort schreef:Vorige week nieuwe accu laten plaatsen. De dag erop bleek de accuklem niet vast te zitten, hebben ze meteen kosteloos hersteld.
Tja, aan welke kant zat die accuklem los? Dat maakt best wel verschil voor de beoordeling van de service.
Geplaatst: 22.09.2011 - 07:00
door 945i
+ of - ?

Geplaatst: 22.09.2011 - 07:05
door DawnBlueED
Nah, de verbinding met de kabel of de verbinding met de accu

Geplaatst: 27.09.2011 - 20:34
door Mart van der Steeg
Dit kreeg ik - en vele ander volvo rijders- per mail van Volvo Nederland:
Dat wij, die uw Volvo ontwikkeld en vervaardigd hebben, uw auto ook het beste onderhoud kunnen bieden zal duidelijk zijn. Maar het geven van een goede service betekent voor ons ook het exact begrijpen van u, onze klant. Daarom hebben wij onze service aangepast aan u en uw Volvo. Ervaar Volvo Service 2.0 bij uw Volvo dealer. Verder geen uitleg.
Wie heeft deze service 2.0 al ervaren?
Geplaatst: 27.09.2011 - 21:06
door Broabander
Even gestolen van een ander forum (was blijkbaar in 2010 al in zweden ingevoerd)
Volvo Service 2.0 - Volvo takes service to next level
07/04/2010
- In the competitive world automotive industry is, it is not enough
to talk about the natural values of our workshops offer: Volvo
Genuine Parts, Volvo and Volvo Methods Trained technicians with high
skills. We must offer something more Volvo owners, "says Pär Source Heron,
customer service manager at Volvo Cars Sweden.
Free updates
- One of the concrete promises as part of the Volvo Service 2.0 is that the car
serviced by a Volvo workshop is always upgraded with the latest
software. Our cars are now rolling computers and all the more so in
future, "says Pär Source Heron.
Other promises to customers in Volvo Service 2.0 is:
* Personal service for all
* Availability around the clock through new customer service number: 020-94 94 80
* Car rental service at lower cost
* "My Volvo Homepage" which is launched in step 2 later in the year
Volvo already has other unique promise as a one-year complimentary
extension of the Volvo Assistance each time you do maintenance and extension
machinery insurance in Volvia when car bought from a Volvo dealer.
- In addition to the main points discussed with the
Volvo dealerships, we know that many of our Volvo dealers / workshops
around the country will take additional local actions.
- It has never been more fun to work with customer service issues at Volvo
than it is right now, "says Pär Source Heron.
Geplaatst: 27.09.2011 - 21:11
door Schorpioen
Op Googel staat er genoeg over.
Op de Nederlandse Volvo website kan ik er nog niets over vinden.
Wel op
deze Engels talige site.
Geplaatst: 27.09.2011 - 21:15
door Mart van der Steeg
OK, dank.
Op zich niets 'schokkends' dus die 2.0, gewoon met de tijd meegaan.
En met een 'my volvo homepage' trek je ook geen volle zalen meer.
Geplaatst: 27.09.2011 - 21:19
door Mart van der Steeg
Geplaatst: 27.09.2011 - 21:19
door Mart van der Steeg
lukt niet