, zal wel feit zijn.en het fijt dat ik hem net
Fijt is een ontsteking aan de buigzijde van de vingers of tenen, met name aan de uiteinden. De medische term voor fijt is panaritium.
Kan weer "on topic"
, zal wel feit zijn.en het fijt dat ik hem net
945i schreef:Maar met deze prijs gaat het toch een moeilijk verhaal worden vrees ik, Marcel..
Juist! Het grote probleem van de afdingcultuur in Nederland.marcelV70R schreef: het is een vraagprijs!!
weet dat ik hem niet voor deze prijs verkoop
Marcel
dus volgens jou is een adv. op internet sites een vaste en niet onderhandelbare prijs??945i schreef:Helaas werkt het met auto's anders op internet..
Dat zou ik gewoon doen! Een fijnere auto ga je toch niet meer krijgen! =D>en anders blijf ik er lekker zelf in rijden!!
Inderdaad, een vak wat ik 22 jaar uitgeoefend heb.945i schreef: Het is een vak hoor!
Over welk paard ben jij getild?Olvov schreef:Iets wat een decennia geleden alleen nog voorkwam in de zogenaamde "lagere regionen" van de bevolking is nu schering en inslag in alle bevolkingsgroepen.
Daar heb ik het dus ook over, ik toon alleen een andere invalshoek.AlexV70 schreef: Volgens mij gaat de discussie hier over handelsgeest.![]()
Ja, geweldig die VOC van 400 jaar geleden, maar we hebben het hier over een verkoopstrategie, niet over inkoop van grote handelspartijen door een club met een zeer discutabele mentaliteit. :evil:AlexV70 schreef: De VOC was zo'n 400 jaar geleden daar een goed voorbeeld van. Die kochten met hoge "korting" in.