Geplaatst: 23.01.2013 - 16:58
Voornamelijk het woordje "op" word ik echt helemaal gestoord van.
Ik vind btw de mannelijke stem wel een stuk duidelijker!
Ik vind btw de mannelijke stem wel een stuk duidelijker!
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Volgens mij zit daar weinig verschil in, maar ik vind hem gewoon duidelijker spreken.Mir schreef:duidelijker omdat die andere woorden gebruikt?
Ik zie net dat het handiger kan: in het navigatiescherm nogmaals op NAV drukken.Meeratne schreef:Gelijk even geprobeerd en verdomd! Held!
Elsje schreef:Iets wat me van in het begin opgevallen is, en dat wordt bevestigd op een Zweeds Volvo forum: de achterkant wordt abnormaal vlug vuil. Bij mijn vorige hatchback, een Corolla, heb ik na 14 jaar nooit zoveel mijn achterruitewisser moeten gebruiken als de afgelopen 2 maand op de Volvo V40. Bijkomend nadeel is dat de achteruitrijcamera ook zeer vlug vuil wordt en praktisch onbruikbaar wordt door de aangezogen smurie.
V50.uncle-olav schreef:Vorige week een leuke:
Dochter en moeder trekken gelijktijdig de deuren open van de V40 waarop zich 's nachts een flink pak sneeuw heeft gevormd.
De sneeuw glijdt aan beide kanten naar binnen en komt precies midden op beide stoelen terecht.
Zijn er meer met zo'n ervaring? Structureel iets om in de gaten te houden of toeval?
/jan
Hmm.. dus eerst helemaal handmatig uitzoomen en daarna op kaart met de toetsen naar de gemarkeerde plekken gaan en op # drukken. Lekker makkelijk en veilig zeg :pv70bio schreef:Via de kaart met de numerieke toetsen er naar toe gaan dan kun je via # de details zien. Dat is ook de reden dat ik altijd naar de radio luister voor de verkeersinfo.......
Ja, dat is inderdaad niet handig.. Had een tijdje terug een DS3 te leen, daar kon je gewoon een overzichtje van alle meldingen opvragen (per route, per regio en nationaal). Dat was een handig systeem.HakanC schreef:Hmm.. dus eerst helemaal handmatig uitzoomen en daarna op kaart met de toetsen naar de gemarkeerde plekken gaan en op # drukken. Lekker makkelijk en veilig zeg :pv70bio schreef:Via de kaart met de numerieke toetsen er naar toe gaan dan kun je via # de details zien. Dat is ook de reden dat ik altijd naar de radio luister voor de verkeersinfo.......
Als de schakelaar vertikaal staat wil dit niet zeggen dat de verlichting brand.Elsje schreef:Wat betreft het niet kunnen zien van het groen ledje op de lichtschakelaar om te controleren of de lichten branden....: Bij twijfel kun je gewoon blindelings met je linkerhand aan de lichtschakelaar voelen. Als de binnenste greep vd lichtschakelaar vertikaal staat, staat de schakelaar op auto en branden je lichten. Het "voelen" is een veiliger manier om de "aan-stand" te controleren omdat je je ogen op het verkeer kan houden. Elk nadeel hebbe zijn voordeel....
Verwarmbare voorruit had ik op mijn Focus, verwarmbare voorzetels op m'n V40. Zeker de voorzetels zijn een echte aanrader! De verwarmde voorruit is erg handig, maar draagt minder bij tot comfort tijdens het rijden. Des te meer vóór het rijden, natuurlijkWillAllon schreef:Hey iedereen, heeft iemand ervaring met de optie "parkeerverwarming"? Ik ben namelijk aan het twijfelen tussen de optie parkeerverwarming en de opties verwarmbare voorruit, zetels.
Juist tijdens het rijden soms handig. Al beslaat bij de Volvo mijn voorruit zelden (de Fiesta en Focus hadden dat vaker), maar als onderweg de voorruit beslaat is het niet de airco/blower aan, maar gewoon even de voorruitverwarming aan tikken...Fietsventje schreef: De verwarmde voorruit is erg handig, maar draagt minder bij tot comfort tijdens het rijden. Des te meer vóór het rijden, natuurlijk![]()