En als ik gas geef trilt de binnenspiegel ook

Het is heel licht voelbaar maar wel irritant
Dat rubber is één van de essentiële ophangrubbers, die bij een defect zeer zeker trilling kan veroorzaken, de demper voor bak/blok naar het chassis. Het zijn geen pretartikelen die er voor de lol ondergezet zijn.tommytommy schreef:Hier een voorbeeld van de onderste motorsteun. Die van mij is aan de rechter kant ook compleet doorgesleten volgens mij (+180dkm)
Tijdje terug al onder de aandacht gebracht..niet echt duidelijk of dit problemen veroorzaakt.
Maar zou dat trillingen veroorzaken..???
Dat 8-tje kost 60 Euro..dus ik had zo iets van..ach als het niks doet...
Gr Tommy
Ik ben zelf nog niet overtuigd van de toegevoegde waarde van de Powerflex bij een Volvo.tommytommy schreef:Hey Frumy
Ok niet voor de lol...nou dan ga ik na m`n vakantie het gat opmeten en een rubber bestellen bij powerflex.
Misschien dat ik 4 inkepingem maak in dat powerflex rubber..zodat de stugheid iets minder gaat worden. Mooie oplossing...bespaard zo 60e + 200 montage kosten.
MVG Tommy
Bij voorbaat excuses als onderstaande al eerder genoemd is; maar misschien dat onderstaande ervaring toch van nut is.plal schreef:... ik heb van de dealer een nieuwe s60 met 8000km op de teller meegekregen om te vergelijken. en tot mijn verbazing had deze net zo'n gevoel van trilling.
het lijkt erop dat alle kleine onevenheden van het asfalt (nieuw en oud) doorgegeven worden in de auto.dat stoort mij dusdanig en ik maar zoeken...
(blijft vreemd dat ik er het eerste jaar geen last van gehad heb)