Ik heb momenteel een Nokia 6021 en in de "compatibiliteitslijst" staat enkel dat de signaalsterkte niet op de display wordt getoond. De rest ziet er vrij goed uit. Nou ja, theorie en praktijk vallen niet altijd samen... afwachten dus.
Ferretje, hou ons op de hoogte a.u.b. !
Levering
-
- 4th Gear member
de aflevering van mijn auto staat nu gepland voor a.s. dinsdag. ben naar aanleiding van opmerkingen van de dealer wat minder optimistisch geworden over de carkit.
Er wordt gewerkt aan een upgrade, zou uiterlijk week 46 beschikbaar moeten komen......
Er wordt gewerkt aan een upgrade, zou uiterlijk week 46 beschikbaar moeten komen......
-
- 2nd Gear member
Vandaag de V70 opgehaald en de eerste kilometers gereden. Hij rijdt heerlijk! en de 6 bak is een genot!
C70 2.4i momentum, geartronic, mobilityline 2006.
Per 1 oktober 2007 V70 D5, momentum, geartronic, oyster grey.
Per 1 oktober 2007 V70 D5, momentum, geartronic, oyster grey.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Goed nieuws voor de Neêrlanders: in verband met de belastingplannen van de regering, worden alle huidige bestellingen in januari geleverd, zodat iedere klant voor de meest voordelige optie kan kiezen (dus, voor of na 1 februari laten leveren)... Prima service van Volvo!!
mvg, Jaap
-
- 4th Gear member
Ik geloof er niet veel van. Bij mijn dealer zijn vorige week 24 nieuwe V/XC 70's gelost. Die gaan ze gewoon afleveren.
Bovendien zitten ze weer met allerlei vervolgverplichtingen. Mijn inruilauto was doorverkocht aan een handelaar en die accepteert niet dat hij de inruiler pas in het nieuwe jaar krijgt. Dan is de auto weer jarig geweest en minder waard. Voor die kosten gaat de dealer echt niet opdraaien. Laat nog staan wat het renteverlies is op al die auto's.....
Bovendien zitten ze weer met allerlei vervolgverplichtingen. Mijn inruilauto was doorverkocht aan een handelaar en die accepteert niet dat hij de inruiler pas in het nieuwe jaar krijgt. Dan is de auto weer jarig geweest en minder waard. Voor die kosten gaat de dealer echt niet opdraaien. Laat nog staan wat het renteverlies is op al die auto's.....
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Sorry voor het misverstand - ik bedoelde te zeggen dat bestellingen die eerst voor februari gepland stonden, vervroegd zijn. Iedereen die een Volvo in bestelling heeft, krijgt hem in Nederland vóór 1 februari! (behalve als je belastingtechnisch na 1 februari het gunstiger uit gaat vallen... maar dat is een individuele afweging)...
mvg, Jaap