IMIV installatieproblemen

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Gebruikersavatar
Roeland
2nd Gear member
Berichten: 114
Lid geworden op: 10.07.2005 - 09:34
Locatie: Maarssen

Hoi Bob,

603 inderdaad. Wel erg jammer. Is dat niet met een SW fix op te lossen.
66 - 740 2.3t - 850 2.5 GLT - V70XC Classic - V70II D5 - 460 1.8i + V70XC - V40 2.0t + XC90 D5 - V70
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

Enig idee hoelang de Volvotech Beta oplossing vor de Ipod Classic nog Beta zal blijven. maw, wanneer komt deze beschikbaar?

Wim
Toyota Hilux DC Lounge 2016
XC70 D5 MY2008 Summum, Dynaudio Premium sound met subwoofer, +410309km
XC70 MY2004 2.5T, Vialle LPI, 221000km sold !
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hallo Wim.
Wel hangt even af van wat andere zaken, maar mijn hoop zegt eind volgende week....

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
tomtom
3rd Gear member
Berichten: 467
Lid geworden op: 14.07.2005 - 17:04
Locatie: Arnhem

Wim J schreef:
VolvoTech schreef: ...
Bij een 650 of 850 kun je er inderdaad op die manier doorheen.
Bij een 603 of 803 werkt het iets anders, daar zie je eerst het playlist nummer en dan door te drukken op de knop de playlist naam.
...
Ik krijg na verwoede pogingen met indrukken van allerlei knoppen ook geen playlistnaam op mijn display (songtitel is geen probleem)
Wanneer mijn display (HU803) bijvoorbeeld MD01 TRK06 aanduid (dus zesde playlist gekozen) en ik druk de 1-20 toets in krijg ik ofwel geen reactie ofwel reeds de songtitel van het eerste nummer uit de playlist (als RND niet actief staat) De diplay duidt na enige seconden dan MD02 TRK01 aan (RND niet actief). Maar, zoals gezegd, geen playlistnaam.

W

Ik heb precies hetzelfde probleem..... :(
V70 2.4 2000
V70 T5 2003 MY 2004
V60 PIH Summum 2013 MY '14
V70 T6 2008
Gebruikersavatar
Roeland
2nd Gear member
Berichten: 114
Lid geworden op: 10.07.2005 - 09:34
Locatie: Maarssen

Bij mij (603) werkt het zo: 1 x naar links scrollen. Dan zit je in playlistmode. En dan snel drukken. Dan krijg ik de playlist te zien. Maar hij springt redelijk snel weer terug naar songmode. En dan krijg je inderdaad Album, artiest, song (oid).
66 - 740 2.3t - 850 2.5 GLT - V70XC Classic - V70II D5 - 460 1.8i + V70XC - V40 2.0t + XC90 D5 - V70
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

VolvoTech schreef:Hallo Wim.
Wel hangt even af van wat andere zaken, maar mijn hoop zegt eind volgende week....

Groet
Bob
Bob Volvotech,

We zijn eind volgende week, nog verder nieuws of ontwikkelingen? Ik dreig de handdoek in de ring te werpen en een 5e generatie Ipod te kopen. Ik heb een winkel gevonden waar ze hem nog nieuw hebben,...
Dus graag uitsluitsel over het al dan niet snel beschikbaar komen voor aangepaste IMIV software voor de Ipod Classic,...

W
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hallo Wim,

Nee, niet met handdoeken gaan smijten hoor!
Het werkt echt al, zitten nog een paar bugjes in die te irritant zijn om uit te leveren.

Langzaam je handdoek op laten drogen, geef ons nog even.

We willen echt geen slechte versies gaan uitleveren, dat levert alleen maar frustraties op!

En voor wie het wil zien, morgen middag (zaterdag) natuurlijk even op de beurs te vinden met onze VolvoTech V70-AWD, MET iPod Classic of iPod Nano nieuwe versie MET video...

Ik snap dat het lastig is.... Toch nog even volhouden mannen!

Groetjes
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

VolvoTech schreef:Hallo Wim,

Nee, niet met handdoeken gaan smijten hoor!
Het werkt echt al, zitten nog een paar bugjes in die te irritant zijn om uit te leveren.

Langzaam je handdoek op laten drogen, geef ons nog even.

We willen echt geen slechte versies gaan uitleveren, dat levert alleen maar frustraties op!

En voor wie het wil zien, morgen middag (zaterdag) natuurlijk even op de beurs te vinden met onze VolvoTech V70-AWD, MET iPod Classic of iPod Nano nieuwe versie MET video...

Ik snap dat het lastig is.... Toch nog even volhouden mannen!

Groetjes
Bob
OK dan wacht ik nog even op de release! euh,... met Volvotech handdoekje graag !!!

Wim
Calle
1st Gear member
Berichten: 17
Lid geworden op: 25.09.2007 - 11:31

Effe melden dat ik het via een trukje aan de praat gekregen heb.
Tv-out activeren (misschien lukt dat enkel als je iPod aan je PC hangt en je in iTunes zit). Aankoppelen in de auto, op play gedrukt. Hij vraagt dan om de accessoire te connecteren. Heb dan de instelling van pal naar NTSC veranderd en opeens werkte het.

P.S. Ik heb de 1.0.2 update van de iPod gedaan, dus het werkt daar ook mee. Voorlopig tot Bob ons de iMiv update stuurt kunnen we dus verder :-)
Volvo V70 D5 2007 tuned.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Wim,

We hebben net formeel aangekondigd dat versie 1.4 van de firmware voor de iMIV er nu snel aan komt.
Een en ander moet nog verder goed doorgetest worden.
Diverse andere kleine bugs worden ook gelijk verholpen.

Je playlist issue.
Van song-View naar Playlist view; 1/20/Disc knop met de klok mee draaien naar rechts.
Check aub?

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

Calle schreef:Effe melden dat ik het via een trukje aan de praat gekregen heb.
Tv-out activeren (misschien lukt dat enkel als je iPod aan je PC hangt en je in iTunes zit). Aankoppelen in de auto, op play gedrukt. Hij vraagt dan om de accessoire te connecteren. Heb dan de instelling van pal naar NTSC veranderd en opeens werkte het.

P.S. Ik heb de 1.0.2 update van de iPod gedaan, dus het werkt daar ook mee. Voorlopig tot Bob ons de iMiv update stuurt kunnen we dus verder :-)
Zeker dat je versie 1.02 hebt, want dit trucje werkt niet voor mij! Misschien wat meer info over de te volgen procedure?
Al zie ik dat de nieuwe versie voor de IMIV is aangekondigd,...

Wim
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

VolvoTech schreef:Wim,

We hebben net formeel aangekondigd dat versie 1.4 van de firmware voor de iMIV er nu snel aan komt.
Een en ander moet nog verder goed doorgetest worden.
Diverse andere kleine bugs worden ook gelijk verholpen.

Je playlist issue.
Van song-View naar Playlist view; 1/20/Disc knop met de klok mee draaien naar rechts.
Check aub?

Groet
Bob
Bob,

Na veel proberen en zoeken krijg ik de playlist-naam op mijn display. Maar dit lukt slechts nadat het eerste nummer van die playlist is gestart met spelen. Op het moment dat dat nummer begint hoef je inderdaad maar de 1/20 knop één klik naar rechts te draaien en vlak daarna deze indrukken.
Ik ging er tot nu steeds van uit dat je de playlist kon kiezen voor de het eerste nummer is begonnen. Zoals het nu werkt ongaat het doel me een beetje. Logischer zou zijn dat je eerste een playlist kiest op naam, en dan een song. Nu kies ik eerst een playlist nummer (zonder te weten welke de titel vd playlist het is), wacht tot het eerste nummer begint te spelen, en dan kan ik de playlist tekst pas opvragen. De logica ongaat me volledig,...
(het kan ook aan mij liggen,... hoewel?)


Wim
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

Is er al nieuws van Volvotech ivm de release 1.04 voor de IMIV icm de Ipod Classic?

Wim
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Ongeveer zaterdag heb ik meer nieuws ;-)
Meer nieuws kan ik je nog niet geven...
Nieuws zal het wel zijn dan. Nieuw ook.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Het nieuws komt eerder Wim.
Op iMIV.ca is er nu al de 1.04 te downloaden, bij ons vanaf morgen avond.
(versie selectie tool is nog niet klaar...)
veel plezier met je nieuwe iPod en video !

Groet
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

VolvoTech schreef:Het nieuws komt eerder Wim.
Op iMIV.ca is er nu al de 1.04 te downloaden, bij ons vanaf morgen avond.
(versie selectie tool is nog niet klaar...)
veel plezier met je nieuwe iPod en video !

Groet
Bob
Ikkijk er naar uit. Dit weekend als eerste proberen,... Gedurende de week te druk bezig met werk en andere hobbies.
Wim
Gebruikersavatar
jvalukas
2nd Gear member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04.03.2007 - 23:11
Locatie: Dordrecht

Bob,

Na veel proberen en zoeken krijg ik de playlist-naam op mijn display. Maar dit lukt slechts nadat het eerste nummer van die playlist is gestart met spelen. Op het moment dat dat nummer begint hoef je inderdaad maar de 1/20 knop één klik naar rechts te draaien en vlak daarna deze indrukken.
Ik ging er tot nu steeds van uit dat je de playlist kon kiezen voor de het eerste nummer is begonnen. Zoals het nu werkt ongaat het doel me een beetje. Logischer zou zijn dat je eerste een playlist kiest op naam, en dan een song. Nu kies ik eerst een playlist nummer (zonder te weten welke de titel vd playlist het is), wacht tot het eerste nummer begint te spelen, en dan kan ik de playlist tekst pas opvragen. De logica ongaat me volledig,...
(het kan ook aan mij liggen,... hoewel?)


Wim
Ik had precies hetzelfde probleem, en kreeg het ook niet aan de praat. Net de firmware upgrade gedaan naar 1.4, en verdomd..... hij doet het.
Wel is het zo dat je bij elke playlist even op de knop moet drukken om te zien wat de titel is, terwijl je volgens mij in het filmpje op Youtube ziet dat aan de 1/20 knop draaien al genoeg was om door de playlists heen te scrollen. Of heeft dat weer te maken met de HU-803.
Anyway, het is al meer als dat ik eerst had :P
V40 1.8GDI 2000
V40 1.9D 102pk 2000

V70 D5 Mobilityline 2004 Black Sapphire
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Svp 1.04 installeren! 803 is idd anders dan de 1205 en 650/850.

Met 1.04 is kun je tijdens het draaien idd al drukken en hoef je niet te wachten tot het 1e nummer gaat spelen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Gebruikersavatar
Fabian
3rd Gear member
Berichten: 402
Lid geworden op: 21.08.2007 - 01:39
Locatie: Zuidhorn

Misschien een hele lompe vraag, maar werkt alles wel naar behoren als er geen playlists op de ipod staan ?
07-2004 - 12-2007: Peugeot 307 1.6 xs
12-2007 - 12-2019: S60 D5 185 pk Drivers Edition MY2008, barents blue pearl, sovereign hide, rti, telefoon, addaptive bi-xenon, premium sound, imiv, standkachel
12-2019 - heden: Tesla Model S
Gebruikersavatar
VolvoTech
7th Gear member
Berichten: 7671
Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Hallo Fabian,

Dan werkt alles prima, alleen mis je dan de playlist zichtbaarheid en mogelijkheid daardoorheen te scrollen.
Ofwel, je text-functies werken gewoon.

Groetjes
Bob
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech



Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”