Het is een beetje twee-ledig. M'n huidige V70 staat op bijna 2,5 ton. Met deze km-stand levert ie nog wel wat op, maar als ik er nog 2 jaar in rond stuur, staat ie ruim over de 3 ton en dan is het een heel ander verhaal. Eigenlijk moet iemand mijn wagen hebben die maar 10.000 per jaar rijdt of zo. Dan tikt het niet zo aan.hans anesthesie schreef:Leuk trouwens dat je kennelijk weer in de markt bent voor een "nieuwe" V70...Denk trouwens dat de 2005 modellen volgend jaar meer en meer beschikbaar worden. Veel leasecontracten lopen drie jaar. En daar moeten we het toch een beetje van hebben nietwaar.
Bovendien gaat mijn vrouw waarschijnlijk meer werken, en dat betekent dus ook (nog) meer km's. En ze wil graag een automaat, omdat ze geregeld in de file staat en zat wordt van de grote slag van de zware koppeling. Met een postuurtje van 1,65 en schoenmaat 35 kan ik mij dat overigens zeer goed voorstellen.
Maar zelf ben ik (nog altijd) huiverig voor de combinatie D5-automaat. Dus al met al zal het nog wel even duren voor ik de knoop durf door te hakken. Ik heb net al maanden geen rare dingen met m'n huidige Volvo, dus met een "nieuwe" moet ik het allemaal maar weer afwachten.
Het liefst zou ik trouwens wel een een oceanrace hebben. En wat jij zegt, had ik nog helemaal niet over nagedacht. Maar die 2005/2006 modellen komen inderdaad binnenkort ook uit de lease. Moeilijk moeilijk...