Ikzelf heb een volvo 440 1.7, uit '91, Stotteren, de ene keer wel, de andere keer niet. Het probleem zit hem bij mij in een koude motor, en verkeert "spelen" met de choke.
Maar een "stotter" meting, helemaal top! Kunnen we gelijk wat 440's vergelijken
Nou, zou ik dan maar weer initiatief nemen? Je hebt in nieuwegein bij de Hornbach in de buurt mega veel ruimte en een afspuitstation om auto/handen te wassen (en de mac ).
Ik zeg een keer op een zondag over een klein maandje ergens? als het weer het toelaat?
Ik roep uiteraard maar een locatie, andere opties zijn welkom, echter is regio utrecht ideaal aangezien het centraal ligt ( en 10min bij me vandaan is )
het is natuurlijk niet voor iedereen 10 min. maar het is is inderdaad redelijk centraal in nederland dus voor iedereen redelijk te rijden.alhoewel,met een stotterende motor ::lol:
Het was maar een idee omdat het vlak bij de A2, A12, A27 en A28 ligt, dus dat leek me wel handig. Aangezien mijn auto niet stottert vind ik niet erg om verder te rijden. Ik neem iig wel de camera mee
ik zou zeggen:gewoon een datum prikken en de locatie bespreken.er zijn altijd mensen die om wat voor reden niet kunnen,of het te ver vinden of bedenk het maar.als we wachten tot iedereen tijd heeft liggen veel van onze auto's op de sloop ben ik bang.met mijn andere hobby hebben we ook altijd dit probleem,je kunt niet de hele wereld tevreden houden.voor de mensen die die dag iets anders hebben kunnen we het altijd nog eens overdoen.
Ik wou bijna zeggen, dan kom ik wel met de trein Als ik kan en het is niet te ver (maar dat heb je al wel snel bij mij ) dan zal ik kijken of ik ook kan komen!
Ik vond de nieuwjaarsmeeting erg leuk, ook de locatie was goed. A12 afslag de meern, parkeerterrein van het AC restaurant.
Kunnen we dat niet weer doen?
Hmm, hoeveel mijn voorkeur uitgaat naar zondag is 5 april wat mij betreft accord. Nadeel is wel dat je in nieuwegein dan niet echt terecht kunt, en dus naar een andere locatie moet uitwijken.