achteraf met een beetje geluk lagen ze in een opslag in de buurt, de huidige velgen gebruik ik straks voor de winter, en voor de zomer worden nu mijn casiopeia(?)velgen klaar gemaakt bij een Dokter in Uden, daarna bij een Volvo vriend in Nuland mijn banden er opBarlin schreef:Pff. Dat wordt dan nog een lastig verhaal. Je had vast je mooiste velgen voor de winderbanden gebruikt
wielslot zo vast als een huis!
- euerw
- 5th Gear member
- Berichten: 1797
- Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
- Locatie: Ede
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
- PeeJay
- 4th Gear member
- Berichten: 709
- Lid geworden op: 05.06.2008 - 11:03
Ik zou daar in elk geval niet boven gaan zitten.sjoerdb schreef:met hoeveel NM worden die bouten vast getrokken????? niemand die daar nog antwoord op gegeven heeft. ik doe zelf nooit meer dan 110 NM, en dat blijft prima vast zitten!
De achterassen van mijn motorfietsen moeten met 110 Nm worden vastgetrokken en die zijn wel iets dikker dan de wielbouten van een auto. Daarbij heeft een auto er 4 of 5. 150 Nm op een dergelijke bout zetten lijkt mij echt te veel van het goede.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
- euerw
- 5th Gear member
- Berichten: 1797
- Lid geworden op: 08.07.2007 - 21:11
- Locatie: Ede
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 25.07.2007 - 16:58
- Locatie: Stockholm
Ik heb inmiddels geen slotbouten meer, maar voor iedere beurt van de auto, of andere reden dat ie naar de garage moest, heb ik gewoon tevoren even de slotmoeren vervangen door gewone, en als de auto terugkomt zet ik ze ook zelf weer met de hand vast. Weet ik tenminste zeker dat ik ze lanmgs de snelweg óók loskrijg.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1420
- Lid geworden op: 01.08.2006 - 23:53
- Locatie: Den Haag
Slimme oplosing!
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl