er was ooit eens een versterkte verenset voor de s40,
maar deze is overbodig geworden door dat de veren in produktie zijn verbeterd.
jammer...

:oops: hij kan idd niet op een S40, de veren en dempers blijken anders (dus niet uitwisselbaar) te zijn.vOlOv schreef:Die denkwijze had/heb ik ook. Wanneer ik de car configurator start op de volvo site mbt een nieuwe auto, zie ik automatische niveauregeling wel als optie bij de V50 opduiken, maar niet bij de S40
Voor zover ik weet wel ja.. nivoregeling was std in het R pakketSjonnie schreef:Hebben alle V70R AWD's niveauregeling?
Hm, dan zal er dus wel iets mis mee zijn. Of hij zakt naar beneden na een tijdje stilstaan.bart simpson schreef:Voor zover ik weet wel ja.. nivoregeling was std in het R pakketSjonnie schreef:Hebben alle V70R AWD's niveauregeling?
Heb inmiddels een gebruikt setje nivomats + veren op de kop getikt wat nu met de post onderweg is.
Ga straks weer als een strijkijzer over de wegen!
Hoop dat de montage net zo gemakkelijk gaat als bij een 855 en dat ik geen extra hulponderdelen nodig ben. Anders went ik me wel weer tot het forum.
Montagetips zijn natuurlijk van harte welkom!
waar heb je ze vandaan?Gertjan R schreef:Heb inmiddels een gebruikt setje nivomats + veren op de kop getikt wat nu met de post onderweg is.
Ga straks weer als een strijkijzer over de wegen! :twisted:
Hoop dat de montage net zo gemakkelijk gaat als bij een 855 en dat ik geen extra hulponderdelen nodig ben. Anders wend ik me wel weer tot het forum.
Montagetips zijn natuurlijk van harte welkom!
Dan moet je nieuwe kopen! En zelfs dan zullen ze het niet halen.Bover schreef: Ik wil er nog 250.000km mee verder.
Een "kennis" zoeken op dit ForumBover schreef: Het onderzoek begint. Ze moeten er ook nog onder.....
( en dat kan ik eg nie zelf..)
Gefeliciteerd!Bover schreef:Nou ik heb wat rond gebeld.
Ik ga er nieuwe onder laten zetten. heb pas 95.000km op de teller. 15 juni is de dag.