Geplaatst: 06.09.2009 - 22:55
Wat herken je? Speling op de handrem. Dat hoort zo.
Hoe bedoel je met een Geartronic?
Hoe bedoel je met een Geartronic?
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Alex,AlexV70 schreef:Wat herken je? Speling op de handrem. Dat hoort zo.
Hoe bedoel je met een Geartronic?
Volgens mij hoort dat hélemaal zoals je het beschrijft. Ik heb precies hetzelfde. Ik zet 'm anders weg, ook meestal op een helling. Poot op de rem, naar de N-stand, handrem erop en daarna door naar de P-stand. Dan schudt ze nog wel een beetje, maar dat komt omdat je langs de R gaat. Ik doe dat redelijk bedachtzaam, want volgens mij kun je de zaak goed mollen als dat te snel of te woest gaat....sta ik horizontaal dan gebruik ik alleen de P-stand.. 't is nét een vrouw..Hans oet Twent schreef:Alex,AlexV70 schreef:Wat herken je? Speling op de handrem. Dat hoort zo.
Hoe bedoel je met een Geartronic?
als ik de auto voor het huis op de oprit zet dan loopt dat iets af naar beneden. Ik zet hem in de P en laat dan de rem los. Auto rolt een fractie naar achter toe. En als ik hem andersom op de oprit zet rolt ie naar voren toe..... Ik zet hem voorwaarts op de oprit, zet hem in de P (nog steeds de voet op de rem) en trek de handrem aan. Ondanks dat rolt ie nog steeds een fractie naar achteren.
Ik ga er van uit dat eea zo hoort toch?
Ja, dat krijg je er gratis bij.Hans oet Twent schreef:Alex,AlexV70 schreef:Wat herken je? Speling op de handrem. Dat hoort zo.
Hoe bedoel je met een Geartronic?
als ik de auto voor het huis op de oprit zet dan loopt dat iets af naar beneden. Ik zet hem in de P en laat dan de rem los. Auto rolt een fractie naar achter toe. En als ik hem andersom op de oprit zet rolt ie naar voren toe..... Ik zet hem voorwaarts op de oprit, zet hem in de P (nog steeds de voet op de rem) en trek de handrem aan. Ondanks dat rolt ie nog steeds een fractie naar achteren.
Ik ga er van uit dat eea zo hoort toch?