Pagina 3 van 3

Geplaatst: 18.11.2009 - 20:52
door hadico
Vervolgcursus Lelystad met de TAS mooooi man alleen de baan is te kort ::oops: een kant meter omhoog is nie goed word je instructeur een beetje grauw van.

Geplaatst: 21.11.2009 - 11:06
door Black 2.4T awd
hadico schreef:Vervolgcursus Lelystad met de TAS mooooi man alleen de baan is te kort ::oops: een kant meter omhoog is nie goed word je instructeur een beetje grauw van.
Herkenbaar, ik moest niet te overmoedig worden. Want dan sta je buiten de baan en ik denk dat mijn Hoofd Beheer en Techniek er niet vrolijk van wordt. Vooral omdat deze TAS splikspinternieuw was 500 km gelopen, het deed mij wel pijn om deze nieuwe TAS zo te martelen (noodstoppen maken, uitwijkmanouvres, enz.)

goede banden voor of achter?

Geplaatst: 25.11.2009 - 21:34
door klaver
Beetje oud onderwerp al maar toch.
Ik heb tijdens een slipcursus geleerd en ervaren dat de beste banden op de niet aangedreven wielen het beste tot hun recht komen om de auto in geval van nood onder controle te kunnen houden.
Ik reed toen in een voorwiel aangedreven auto.

Geplaatst: 25.11.2009 - 21:46
door steven460
Zou dat advies niet geven aan de mensen met AWD of achterwielaandrijving.

;)