De Taurussen worden opgeknapt en opgeborgen.
15" Taurus, originele Volvo 400-serie velg:

16" BBS RS, destijds optioneel bij Hausser:

yep die was van mij en was idd lid van het vw polo forum...elco440 schreef:haha was die van joubiadman schreef:had ik vroeger ook onder m'n polo classic zitten, maar dan een stuk breder en een et waarde van 4 stak lekker uit, maar ik kan iedereen witte ats velgen afraden, ziet er heel cool uit, maar pak je tandenborstel er maar bij voor alle hoekjes helemaal bij de volvo met schijven rondom!elco440 schreef:ats'classics zijn zo mooi onder oudere auto's :thumbright:
heb dr nog opgeboden om hem te kopen dacht ik. stond ook op volksforum tog? :shock: als ik niet had geboden heb ik er tog serieus aangedacht
Hausser is inderdaad de Duitse Volvo garage die ook voor styling materiaal zorgde in de jaren '90.eddy3 schreef:Heel knappe BBS'n Auk,zullen er mooi op staan.Wat ik nog wilde weten,Hauser,is dat die duitse tuner van zowat 15 jaar geleden?
Of ben ik verkeerd? Grtn Eddy.
Vind ze niet echt lelijk, maar kan ook niet zeggen dat ik het heel mooi vind staanBig Blue schreef:Ik heb reeds positieve en negatieve reactie gehad, wat denken jullie?
Koots schreef:Ik zal nooit meer klagen dat mijn Spartacus zo lastig schoon te maken zijn... man, hier heb je echt een tandenborstel bij nodig! Wel heel erg mooi...