AlexV70 schreef:Hans oet Twent schreef:AlexV70 schreef:Die traanplaat op de dissel is dat origineel?
Trouwens mooie caravan, auto wat minder.

Alex,
Nee dat heb ik gedaan uit puur gemak. De standaard plaatjes zijn te zwak om er op te kunnen staan of zitten. Vandaar dta ik eea zo gemaakt heb. Werkt perfect! Kan het je aanraden. Ook bij schoonmaken is het errug handig
gr Han(s)

Ik zat er ook aan te denken namelijk, idd erggg handig.
Hoe heb je die traanplaat vast gezet? Boren in chassis mag en kan namelijk niet.
Heb je de traanplaat laten buigen of is deze even groot als de dissel?
Heb je er misschien een duidelijke foto van?
Alex de foto's;
Foto van boven gezien. 4 Punten waar ik de plaat heb vast gemaakt.
Hier kun je zien dat ik hem aan de voorkant heb omgezet. Dat heb ik overigens ook aan de achterkant gedaan. In principe had het wat breder gemogen.
Zo ziet het ar aan de onderkant uit. 4 Van dit soort beugeltjes gemaakt. (RVS) die er voor zorgen dat de plaat op het chassis getrokken wordt. Zijn U beugeltjes die onder tegen de chassis balk staan en door de bout+ moer vast te draaien trekt hij de plaat vast op het chassis.
Tenslotte heb ik tussen het chassis en de RVS traanplaat een strook fietsband gelegd. Beide metalen komen niet met elkaar in aanraking.
Ik ga er van uit dat je/jullie hier wellicht verder mee kunnen. Bij vragen zie ik ze wel verschijnen.
Groetn oet een bijna voorjaarachtig Twente.