Ik heb je helaas nog niet zien rijden, Marc....
groeten uit Goirle... (waar overigens ook een zeer mooie cosmic white T5 bij mij in de buurt rondrijd... iemand van hier?)
Onze Volvo C30 T5 MY2008
- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Dit zijn de XC-replica's zoals wij die verkopen in 8x19 ET49 en passen zonder aanpassingen. Ben er wel happy mee, past qua styling goed bij de C30 

- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
...ik vind de jouwe inmiddels mooierKev_C30 schreef:Marc heb het je in alsfeld ook al gezegd, maar zeg het nog eens, die C30 van je vrouw ziet er super uit

-
- 2nd Gear member
héhé volgend jaar op alsfeld ruilen we dan gewoon even voor het weekendMarc schreef:...ik vind de jouwe inmiddels mooierKev_C30 schreef:Marc heb het je in alsfeld ook al gezegd, maar zeg het nog eens, die C30 van je vrouw ziet er super uit

- T.Mulder
- 2nd Gear member
Wat een gave wagen!
Ik zit nu zelf ook een beetje rond te kijken voor ferrita uitlaat en downpipe, maar aangezien jij het er al onder heb zitten wilde ik een paar dingen weten:
1. Montage? is het een kwestie van een paar moertjes aandraaien? Of moet je een avond cursus volgen; creatief met lassen? (bij heico is het namelijk snijden en lassen)
2. Hoe is het geluid? wordt het echt zo'n fout Honda CRX tuner geluid of wordt het race chic? misschien zou je een filmpje of geluidsfragment kunnen posten?
3. Heb je een merkbare performance gain gehaald?
mocht je nog andere tips hebben hoor ik dat ook graag.
... stiekem wel een beetje jaloers op je auto hoor!!
Ik zit nu zelf ook een beetje rond te kijken voor ferrita uitlaat en downpipe, maar aangezien jij het er al onder heb zitten wilde ik een paar dingen weten:
1. Montage? is het een kwestie van een paar moertjes aandraaien? Of moet je een avond cursus volgen; creatief met lassen? (bij heico is het namelijk snijden en lassen)
2. Hoe is het geluid? wordt het echt zo'n fout Honda CRX tuner geluid of wordt het race chic? misschien zou je een filmpje of geluidsfragment kunnen posten?
3. Heb je een merkbare performance gain gehaald?
mocht je nog andere tips hebben hoor ik dat ook graag.
... stiekem wel een beetje jaloers op je auto hoor!!
C30 T5 R-Design
V60 D4 R-Design
V60 D4 R-Design
- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
De Craters in 20" vond ik zoooo mooi....

Liggen 225/30ZR20 bandjes op

Liggen 225/30ZR20 bandjes op

- matthijS40
- 2nd Gear member
Wat een heerlijk opwindend c-"tje"!! Die r velgen vind ik zo super strak. Die willik
.

2011 - 2014 C30 2.0 R-Design | 2007 - 2011 S40 1.8 Edition 2
-
- 2nd Gear member
Ziet er goed uit!
Verlaging doet toch wel een hoop...
(hoewel ik de mijne voorlopig maar even origineel houd)
Volvo C30 T5 R-design mj2008: Black Sapphire Metalic, Business Line, Winter Line, BLIS, Electrische bestuurdersstoel, Premium Audio, Moonroof, Geartronic, Keyless Entry & Go, 18" Atreus & R-design wintervelgen
Volvo V60 D2 R-design mj 2015: Black Sapphire Metalic, Business Pack Connect, trekhaak, PDC.
Volvo S60 phase II, 2004; 2.4 170pk
Volvo V60 D2 R-design mj 2015: Black Sapphire Metalic, Business Pack Connect, trekhaak, PDC.
Volvo S60 phase II, 2004; 2.4 170pk
- fmgillis
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Is verlagen nog steeds nodig als je voor grotere velgen gaat.tricky schreef:Ziet er goed uit!
De wielkasten worden dan toch automatisch beter gevuld?
Heb ook wel eens ergens gelezen dat je met verlagen moet oppassen ivm. je carterpan.
Die 19 inch pegasus staan er toch wel heel dik onder moet ik zeggen.
- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Grotere velgen betekend plattere banden, anders zou je afrolomtrek te groot worden, dus ruimte tussen wielkast en band blijft hetzelfde als je 'm niet verlaagd.fmgillis schreef:Is verlagen nog steeds nodig als je voor grotere velgen gaat.tricky schreef:Ziet er goed uit!
De wielkasten worden dan toch automatisch beter gevuld?
Heb ook wel eens ergens gelezen dat je met verlagen moet oppassen ivm. je carterpan.
Die 19 inch pegasus staan er toch wel heel dik onder moet ik zeggen.
Onder de mijne zit een schroefset en hij staat 6cm lager dan origineel, heb totaal geen probleem met drempels e.d.
Het zijn geen 19" Pegasus velgen.... maar 20" Cratus velgen van de XC90....
- fmgillis
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dat van die velgen weet ik, maar vind zelf de 19 inch pegasus er het mooiste onder staan 

-
- 8th Gear member
Je kan mij veel wijsmaken (ben heel goedgelovig...) maar niet dat je elke drempel met deze setup zonder probleem kan nemen. Er zijn er heel veel waar je schuin of stapvoets over moet.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- 2nd Gear member
knappe c30 maar ik vind die bodykit precies wat verloren gaan in die kleur,zoals eerder gezegd mssn nog spiegelkappen en spoiler in die kleur?
anders had ik de bodykit ook in de kleur van de wagen gedaan want vind het niet echt 1 geheel vormen :s
met de R-velgen vind ik hem het lekkerst
anders had ik de bodykit ook in de kleur van de wagen gedaan want vind het niet echt 1 geheel vormen :s
met de R-velgen vind ik hem het lekkerst
- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Zullen we wedden? De wagen wordt dagelijks gebruikt door mijn vrouw voor woon-werk verkeer, zonder enige problemen. Het voordeel is dat de wielen best wel op de hoeken staan, dus weinig "overhang" voor en achter.945i schreef:Je kan mij veel wijsmaken (ben heel goedgelovig...) maar niet dat je elke drempel met deze setup zonder probleem kan nemen. Er zijn er heel veel waar je schuin of stapvoets over moet.
We hebben dezelfde schroefset met dezelfde afstelling ook op een C30 T5 van een klant gezet, die woont en werkt in hartje Amsterdam... no problems