Volvoman schreef:Als het goed is komt hij in mei, en ik heb alleen een R-design stuur en een trekhaak aan de lijst opties toegevoegd. (dus geen grote velgen of mesh inleg, op aanraden van meerdere mensen)
Hoe bedoel je "op aanraden" dat mensen het je hebben afgeraden??
ikke niet begrijpen..
Bookkeeper
Volvo V60 PIH - Ice White Solid, premium sound and more
Jan W schreef:Volledig mee eens. Eén en ander is overigens voor 100% volmaakt indien er ook nog zo'n bagagehandlingsysteem -"CargoFix"- in het laadruim gemonteerd is.
Bedoel je die haakjes aan de zijkanten ? Is inderdaad handig om zakjes van de supermarkt aan te haken.
Ik heb ook zo'n cargo space divider, maar heb het ding nog nooit gebruikt. Kent iemand hier zoms een nuttige toepassing voor ?
Ik heb daar zeker een nuttige toepassing voor, wat wil je er voor hebben ?
Eric
Volvo 245 GLT 1988 (in Sweden) Volvo S60 R T-5 2002 (in sweden) Volvo V70 2.5 TDI Europe line, 1998 Volvo 855 2.5 10V, 1994 Volvo V70 Professional Pack 2009, Black Stone solid, Cranberry (rood) leer Volvo 945 GLE 2.3i 1991 Volvo V50 2.0D 2005 Volvo 480 ES 1.7 1989
Volvo 480 TURBO 1990
Volvoman schreef:comfort zou minder worden bij grotere velgen (en dus kleinere / lagere banden)
smaken verschillen... ik heb net toestemming gevraagd aan de leasemaatschappij voor een set verlagingsveren voor de bestelde V70LE 2.0D (35mm verlaging)
de V70 wordt dan wat strakker in de bochten en minder zweverig...
Bookkeeper
Volvo V60 PIH - Ice White Solid, premium sound and more