Pagina 3 van 4

Geplaatst: 30.06.2009 - 09:26
door BasH
die witte is 10 keer mooier dan die andere. ;) Mooie spartacus velgen, staan er goed onder.

Geplaatst: 30.06.2009 - 10:22
door Rob Bakker
Ik denk zelf dat een 1.6 net te mager is voor het gewicht van de auto... maar dat is natuurlijk persoonlijk ;)

De witte is wel opvallender, maar toch zou ik eerder voor de momentum uitvoering gaan. de spoiler en velgen kunnen altijd nog. (en dan gelijk de volledige bodykit ;) )

Geplaatst: 30.06.2009 - 22:20
door Neildw
Ik ga zowizo hoger dan de 1.6 dus waarschijnlijk 2.0. Liefst in het wit. En idd velgen en verder kan achteraf nog.

Geplaatst: 05.07.2009 - 22:19
door Neildw

Geplaatst: 05.07.2009 - 22:30
door Paul
Mooi!!

Geplaatst: 05.07.2009 - 22:31
door Neildw
Is Kinetic niet de 'kale' versie? En ik vrees beetje voor de kleur van de binnenbekleding (zetels). Mss eerst eens in het echt zien maar toch.

Geplaatst: 05.07.2009 - 23:53
door saabvsvolvo
Neildw schreef:Bij een benzine zou ik opteren voor een LPG-tank.
Kennen jullie voorbeelden van een C30 met LPG? Volgens de dealer in Barendrecht behoorde het niet tot de mogelijkheden.

On topic: inderdaad is de 1.6 benzine aan de lichte kant voor de kilo's (belgisch) zweeds staal.

Geplaatst: 06.07.2009 - 07:34
door Paul
Ligt er helemaal aan wat je er mee gaat/wilt doen.

Op gas staan er twee bij een handelaar, omdat dealers niet weten wat ze ermee moeten.

Geplaatst: 06.07.2009 - 20:44
door Neildw
Waarom zou het niet mogelijk zijn om de C30 op lpg te zetten?

Geplaatst: 06.07.2009 - 23:02
door Paul
Je hoort mij niet zeggen dat dat niet kan, maar niemand doet het omdat je dan alle garanties etc verliest.

Geplaatst: 07.07.2009 - 20:43
door Neildw
Ugh? Garantie verliezen als je een auto op LPG zet?

Geplaatst: 08.07.2009 - 08:24
door Paul
Ja zoek even op LPG en dan vind je er wel wat over.

Geplaatst: 10.07.2009 - 00:36
door Ferrieken
C30 kan inderdaad op LPG, maar Volvo geeft geen garantie meer dan. Een 1.6 benzine lijkt me zeker te licht, heeft nog minder kracht dan de 1.6D die ook al aan de lage kant zit.
Iedereen wil nu natuurlijk de 1.6D omwille van de overheidspremie; maar let op met de trekhaak, gelijkvormigheidsattest laat maar een goeie 750 kg toe.
Verder kan ik je nog meegeven dat je de basisversie hebt, dan de kinetic, momentum en summum. Je daarbovenop tal van opties combineren naar wens, met de R-design kit als mooiste en duurste.
Ik heb de 426 zilver momentum met R-design kit, volledig leder, premium audio, electr. stoel met geheugen, koffermat, zonneschermen, hard bagagescherm en een trekhaak omdat de koffer soms nogal nipt is.
De summum heeft daarbij nog Xenon lampen en verwarmde zetels.

Foto's op www.mijnvolvo480.tk

Succes bij je zoektocht!

Geplaatst: 10.07.2009 - 20:44
door Neildw
Nee maar ik bedoel... waarom is het niet mogelijk zonder je garanties... etc te verliezen?

Geplaatst: 02.08.2009 - 14:42
door Ferrieken
Volvo verkoopt momenteel géén modellen meer op LPG, tot voor een paar jaar was dit wel nog leverbaar, en werd dit std. vanuit de fabriek geplaatst. Door de geringe vraag en de steeds beter wordende dieseltechnologie is dit geschrapt tot grote spijt van vele Belgen en Nederlanders.

Heb je trouwens al een C30 nu? Ben benieuwd.

Groet

Geplaatst: 13.09.2009 - 13:11
door Neildw
Nee, nog niet. Ik vertrek morgen naar Portugal voor 13 dagen. En erna ga ik effectief uitkijken naar een C30. Spijtige is dat je precies niet zoveel kan vinden in Belgie. Althans veel minder dan andere auto's heb ik het gevoel. Maakt je unieker natuurlijk maar toch.

Ik ga tot slot voor een 2.0 (benz) en wil toch graag wat opties hebben dus momentum of summum. Qua kleur had ik graag een Ice White maar ik moet een beetje compenseren en deze zal heel moeilijk te vinden zijn. Dus het donkergrijs is ook nog wel mooi (maar niet het lichtgrijze voor mij). Mss zwart al is dat echt de laatste keuze.

R-design etc... kan later nog maar komt zowizo erop! Dit maakt de C30 gewoon schitterend.

Geplaatst: 13.09.2009 - 14:27
door Paul
Staat in Nederland een hele leuke 2.0 te koop, daar krijg je de BPM van terug, dus moet je even uitrekenen wat hij kost, maar zal zeker goedkoper zijn dan in Belgie.

Geplaatst: 24.11.2009 - 15:41
door Neildw
Hey,

Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest. Vanalles gedaan intussen en nog niet aan het kopen van een wagen gekomen.

Het probleem in België is momenteel dat je bij de benzine versie enkel keuze hebt uit de 1.8 en de T5.

1.8 is net iets te weinig en T5 is dan weer te zwaar. Dus kijk ik nog steeds uit naar de 2.0 benzine.

Maar in België zijn er echt heel weinig C30's te koop in tweedehands.

Als ik het kon trekken nam ik wel een T5 maar ja.... en LPG op zo een auto is mss ook not done... en dan nog verzekeringen etc...

Geplaatst: 24.11.2009 - 19:00
door Neildw
http://www.autobytel.nl/page.ocl?pageid ... ken=38TSKG

Wat vinden jullie trouwens van deze. Het is wel de 1.8 maar die zie ik nog zitten.

Geplaatst: 03.12.2009 - 22:03
door Neildw
Wat denken jullie van deze?

http://www.kapaza.be/detail/22493253/

Bij interesse graag een seintje aangezien morgen een kandidaad langskomt met een besproken bieding.
Deze week bestel ik een nieuwe wagen en ga niet lager dan de prijs waarvoor de garage hem aankoopt om nadien te verkopen.
Mvg,
Tom

18" Atreus velgen
2.0 136PK Momentum
16" velgen extra met nieuwe bandenset

T-Tec bekleding
Aluminium inleg
Armsteun achteraan
Regensensor
Mistlampen vooraan
Cruise control
In stuurwiel geïntegreerde afstandsbediening voor audiosysteem
Multi-actieve interieurfilter met sensor (IAQS)
• Buitenspiegels in koetswerkkleur
• Verwarmbare en elektrisch verstelbare buitenspiegels
• Verwarmbare achterruit
• Getinte ruiten
Dieselpartikelfilter
• ECC (Electronic Climate Control) met pollenfilter
• Elektrisch bedienbare ramen vooraan
• Buitentemperatuurmeter
• Boordcomputer
• ABS-remsysteem met EBD (Electronic Brake Distribution)
• EBA (Emergency Brake Assist)
• Airbags bestuurder en passagier
• Desactivatieschakelaar voor de passagiersairbag
• DSTC (Dynamic Stability & Traction Control)
• Inflatable Curtains (IC, hoofdairbags voor en achter)
• WHIPS (Whiplash Protection System) geïntegreerd in zitplaatsen voor
• IDIS (Intelligent Driver Information System)
• Volvo Safety Lights (automatische dimlichten)
• “Follow me Home” en “Approach”-verlichting
• SIPS (Side Impact Protection System)
• SIPS bags (zijdelingse airbags geïntegreerd in de voorzetels)
• Driepuntsveiligheidsgordels op alle zitplaatsen (voor en achter)
• Automatische gordelaanspanners voor en achter (alle zitplaatsen)
• Veiligheidsgordelwaarschuwing op alle zitplaatsen
• Twee vaste hoofdsteunen voor en twee hoofdsteunen achter
• Groothoek buitenspiegel bestuurderszijde
• Centrale vergrendeling met afstandsbediening
• Automatische vergrendeling als snelheid > 7 km/h (te activeren via menu)
• Comfortsluiting (gelijktijdige sluiting van alle deuren/zonnedak via de afstandsbediening)
• Samendrukbare stuurkolom
• Contactslot geïntegreerd in dashboard
• Automatische knipperlichten in geval van een ongeval
• Adaptive Brake Lights (waarschuwingsfunctie bij hard remmen)
• Isofix bevestigingspunten op de zitplaatsen achteraan