Mvg Erik
Helemaal mee eens. :mrgreen:Hoeft ook niet voor iedereen alleen voor Twentenaren dan maar
Idd een heleboel vragen, maar nu ben ik helemaal op de hoogte!Automatic-freak schreef:Uitlaatdemper, losse pijpen, bochten & sierstukken heb ik los besteld bij www.meijerstuning.nl via een collega.
Heb dus de originele demper bij de achteras doorgezaagd en vanaf daar de positie bepaald van de demper (past net) en daarna de pijpen en bochten erop aangepast.
Ophanging hangt links op de originele ophanging & rechts heb ik een draadeind aan de sleepoogbeugel gelast; verder hangt die stevig genoeg ...
Onderbumper heb ik zelf aangepast en dus een stuk uitgezaagd.
Demper was het duurst; maar volgens mij was het totaal iets van 250-270 euro (als je exact wilt weten moet ik de rekening opzoeken die ik eigenlijk voor mijn wederhelft verstopt heb ;-0)
Hopelijk weet je nu genoeg, want dit waren nogal wat vragen !!!pfff eerst ff uitrusten...
Mvg Erik
P.s uiteraard gaat het helemaal goed met de S60; inmiddels een goede 5dkm er bij gereden en eigenlijk geen centje pijn; TOPAUTO !!
Mooi dat je dit zegt , persoonlijk vind ik het wel mooi, MAAR het wordt nu normaal ieder merk heeft wel een wagen met een dubbele uitlaat.aertssenhjc schreef:Ben ik nu de enige die dit niet mooi vind......? :roll:
Hallo Bob,Bobbl schreef:Idd een heleboel vragen, maar nu ben ik helemaal op de hoogte!Automatic-freak schreef:Uitlaatdemper, losse pijpen, bochten & sierstukken heb ik los besteld bij www.meijerstuning.nl via een collega.
Heb dus de originele demper bij de achteras doorgezaagd en vanaf daar de positie bepaald van de demper (past net) en daarna de pijpen en bochten erop aangepast.
Ophanging hangt links op de originele ophanging & rechts heb ik een draadeind aan de sleepoogbeugel gelast; verder hangt die stevig genoeg ...
Onderbumper heb ik zelf aangepast en dus een stuk uitgezaagd.
Demper was het duurst; maar volgens mij was het totaal iets van 250-270 euro (als je exact wilt weten moet ik de rekening opzoeken die ik eigenlijk voor mijn wederhelft verstopt heb ;-0)
Hopelijk weet je nu genoeg, want dit waren nogal wat vragen !!!pfff eerst ff uitrusten...
Mvg Erik
P.s uiteraard gaat het helemaal goed met de S60; inmiddels een goede 5dkm er bij gereden en eigenlijk geen centje pijn; TOPAUTO !!
Vindt het erg mooi, en goed staan op de S60.
Niet overdreven maar stijlvol!
Ga nog eens kijken of dit voor mij ook haalbaar is, de kosten vallen me iig erg mee!
Grt Bob.
Edit: zie net dat je niet zo ver uit de buurt zit, welke demper heb je besteld, kan alleen 2 dempers vinden van golf op de site!
Nee hoor, er zijn er echt wel meer die het niet mooi vinden !! :shock:aertssenhjc schreef:Ben ik nu de enige die dit niet mooi vind......? :roll:
Hallo Hans,Hans oet Twent schreef:Erik,
Woon je in de plaats waar je werkt? Wellicht heb je ooit de mijne wel onderhanden genomen...... Die is nl bij jouw werkgever op bezoek geweest.....
Uiteraard kom ik regelmatig even op het forum kijken ...raysa schreef:Hey Erik,
ik weet niet of je nog actief bent op het forum maar ik vind dat je een prachtige wagen hebt met een mooie kleur. De velgen die jij hebt, heb ik ook besteld. Ze komen er na de winter onder.
Nu vroeg ik me af of jij je auto verlaagd hebt en hoe is het met het comfort?
Ben je er erg op achteruit gegaan?