S60 op het oog

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Arie S
2nd Gear member

V480-S60 schreef:Aha, gekocht bij Mulder op Urk. Vader met zoon (en een nakomertje).
Vorig jaar november nog gekeken naar een S70 voor mijn vader. Wilden wij een proefrit maken, deed de auto het niet. Nooit meer wat van gehoord helaas.

Had toentertijd ook een heeel mooie V70 staan.

Veel plezier met deze auto, heeft mooie specs.
Hij komt inderdaad bij Automulder vandaan. Ik heb er alleen de vader en volgens mij de nakomer gezien. Geen idee wie de oudere zoon was. Ze gebruiken bemiddelaars om de auto's te verkopen. Ze gaan doorgaans voor meeneemprijs weg en als je meer wilt, heeft dat een prijs.
Moeilijk onderhandelen met deze jongens heb ik gemerkt. Zal wel door de kleine marge komen. De V40 die ik er heb achtergelaten, staat inmiddels ook met weinig marge op de site aangeboden.
Groet,

Arie

2002 S60 AWD
Afbeelding
Arie S
2nd Gear member

Ik ben er uit!
Er komen geen parkeersensoren in.

Ik heb contact gehad met de heren van Volvotech.eu en ik ben overtuigd. Er komt een rearview camera in die dmv een Break-in Box op het RTI-systeem wordt aangesloten. Dit is incl. inbouw een betere en goedkopere oplossing :thumbright: dan een setje sensoren door de dealer te laten inbouwen. Jammer voor de dealer, maar die verdient in dit geval geen centjes aan mij. ::wink:

Als hij er in zit komen er natuurlijk een paar fotootjes online te staan van het systeem in actie.
Groet,

Arie

2002 S60 AWD
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”