Pagina 3 van 9
Geplaatst: 31.10.2009 - 16:44
door Jolly Breeze Racing
Ik kom van een gechipte 2.0d en nu een D5, ik vindt het verschil minimaal op lagere toeren, boven de 3000 toeren gaat de D5 veel harder door, maar daaronder gaat het gevoelsmatig gelijk op.
Geplaatst: 31.10.2009 - 17:40
door edraket
asta schreef:Helemaal waar Ed maar ik denk dat als ik een caravan achter mijn auto zou hangen ik liever een ongechipte D5 heb dan een gechipte 2.0D
Bij langdurig zwaar belasten weet je zeker dat een D5 hiertegen moet kunnen, alles is tenslotte op elkaar afgestemd, of dit ook bij een 2.0D zal zijn dat betwijfel ik dan.
Ben ik helemaal met je eens. Met name het vliegwiel zal op zijn donder krijgen dan.
Geplaatst: 31.10.2009 - 23:40
door V50R-enik
asta schreef:Helemaal waar Ed maar ik denk dat als ik een caravan achter mijn auto zou hangen ik liever een ongechipte D5 heb dan een gechipte 2.0D
Nu weet ik helemaal zeker dat dit de verkeerde kant op gaat...
Geplaatst: 01.11.2009 - 07:41
door asta
Hoezo V50R-enik?
Als je achter zowel de 2.0d en d5 een caravan hangt van het zelfde caliber dan is de vergelijking weer gelijk toch?
Maar heb je de landingsbaan al kunnen regelen?
Geplaatst: 03.11.2009 - 12:47
door V50R-enik
Locatie niet, tegenstander wel! Wordt vervolgd...
Geplaatst: 03.11.2009 - 18:45
door asta
Nou kijk eens aan, ik ben erg benieuwd.
Ik neem aan dat jullie er een mooi filmpje van maken, die kunnen we dan op youtube terugzien neem ik aan?
Geplaatst: 03.11.2009 - 18:58
door V50R-enik
Ckers! Alleen komt de camera dan wel op de D5 (moet gewicht lozen

)
Geplaatst: 03.11.2009 - 19:44
door asta
1 tip, zet er een setje 15 inch wielen onder, dan ben je sneller weg !
Geplaatst: 03.11.2009 - 19:47
door Eagletje
En met je tankje bijna leeg rijden, scheelt ook weer wat kilo's.....
Geplaatst: 03.11.2009 - 19:56
door Fredhead
En het reservewiel heb je ook niet nodig
Geplaatst: 03.11.2009 - 20:13
door V50R-enik
hahaha, mooi stel zijn jullie! reservewiel heb ik niet, ligt zo'n compressie setje in (kan er ook uit wou je zeggen) verder ligt er niets in geloof ik... afdekhoes achterin kan er nog uit...
Geplaatst: 03.11.2009 - 20:19
door Fredhead
Dat kan er inderdaad allemaal uit
Achterbank zul je tijdens die test ook niet nodig hebben, kan er ook wel uit ::lol:
Heb een tijdje terug de 205 van mij lichter gemaakt, als je ziet hoeveel dingen daar uit komen die je niet gebruikt sta je raar te kijken
Geplaatst: 03.11.2009 - 21:40
door remmm
Als ik nou alles uit mijn 1.6D haal wat redelijk los te maken is met een BACO.... zou ik dan nog een kans maken?

Geplaatst: 04.11.2009 - 07:39
door Hjalmar
Je mag wel even die van mij komen halen dan maak je een beetje kans

Geplaatst: 04.11.2009 - 14:29
door remmm
Ik heb wel al jullie perfecte plek gevonden om te testen. Ik was vanmorgen op vliegveld Valkenburg voor een afspraak:
Ik waande mij gelijk in topgear toen ik een stukje over die banen naar de hangar reed.
Ik denk alleen niet dat je daar in het weekend zo maar even op mag

Is het TT in Assen nog vrij toegankelijk? Ik kan mij herinneren dat ik daar met mijn vader toen ik heel klein was nog eens een paar rondjes overheen heb gesjeesd (mijn vader dan en ik op de achterbank)
Geplaatst: 04.11.2009 - 16:28
door V50R-enik
remmm schreef:Als ik nou alles uit mijn 1.6D haal wat redelijk los te maken is met een BACO.... zou ik dan nog een kans maken?

Geen idee maar vindt het een leuk project!
Geplaatst: 04.11.2009 - 16:30
door V50R-enik
Ik weet niet of je het circuit in Assen zomaar op mag? Weet ook niet of je daar rustig naast elkaar kunt gaan staan aan het begin vh rechte stuk zonder dat er een Lamborghini achterop knalt...
Geplaatst: 04.11.2009 - 16:32
door V50R-enik
Mijn 'tegenstander' wist wel een plekje in Duitsland volgens mij - denk dat ik me daar maar bij aansluit...
Anders staan er dadelijk 2 V50's bij de KLPD :roll:
Jaja, open deur: daar staan er momenteel toch genoeg stil...
Geplaatst: 04.11.2009 - 16:38
door MauritsvdT
V50R-enik schreef:
Anders staan er dadelijk 2 V50's bij de KLPD :roll:
Jaja, open deur: daar staan er momenteel toch genoeg stil...
Hahahaha !!!!

Geplaatst: 04.11.2009 - 17:41
door diesel01
Wat ik ervan weet is dat na een aantal stevige ongevallen het circuit gesloten is voor overig verkeer.
Ook ik zat vroeger kraaiend van plezier achter in de BX die steunend en puffend van bocht naar bocht werd gedirigeerd, man dat waren nogeens tijden

.
Ik heb daar ooit eens een presentatie gezien van een kraanbedrijf terwijl een duitse BMW club het circuit had gehuurd, daar was een dame bij die parkeerde 530I in de vangrail.
Haar man maakte zich in 1e instantie alleen druk om de auto totdat zijn vrouw gestrekt uiit de auto werd gehaald en voor onderzoek richting ziekenhuis moest. Daar ligt ook direct het verhaal voor afsluiting.