Pagina 3 van 3
Geplaatst: 29.08.2013 - 23:14
door DannyB
Bij 14000km zijn de kosten van de D5 en 2.5T al vrijwel
gelijk. Elke km meer is de D5 voordeliger.
Geplaatst: 05.09.2013 - 22:15
door w.stif
Zo daar sta ik dan toch van te kijken, dank voor jullie hulp.
Ik ben van huis uit al een dieselaar, mede door de betrouwbaarheid, het niet dagelijks te hoeven tanken, de kracht en tegenwoordig ook de snelheid.
Geplaatst: 06.09.2013 - 22:14
door w.stif
D5, oke, zelf rij ik nu een ruim 1600kg wegende D5 met 163 paarden.
In de XC D5 daar zitten ook 163 paarden, inclusief een extra gewicht van 400kg.
Is dit nog wel een beetje voorruit te branden??
Geplaatst: 14.09.2013 - 17:52
door ecdegeus
@w.stif
Hier een XC90 met 185pk D5. Persoonlijk vond ik het niet vooruit te branden, helemaal met de geartronic die standaard wat extra tijd nodig heeft om op gang te komen.
Rica tuning in Wateringen heeft dit verholpen, 240pk/480NM en de geartronic reageert ook direct. Ik rijd al 80.000 km met heel veel plezier!
Recentelijk preventief Gerry Slot mijn bak laten flushen, schakelt weer als nieuw.
Geplaatst: 18.09.2013 - 19:31
door gerardgrobben
eh, naast elkaar de v8 ( die zuiniger is ) en de T5 hier op de oprit. Die extra V8-PK's zijn wel erg lekker hoor...