Richard schreef:Eeen heel erg mooie VOR. En die oude XC komt weer naar nederland? Ik heb nog wel een plekje op mijn oprit

Richard schreef:Eeen heel erg mooie VOR. En die oude XC komt weer naar nederland? Ik heb nog wel een plekje op mijn oprit
Alhoewel ik de blauwe een mooie auto vind, ga ik mee met het bovenstaande.Jefferson schreef:No offence taken. Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind de combinatie die ik rijd net mooi ingetogen.
Iemand die (in dit geval) dezelfde mening heeft als ikOceanracer schreef:Niets ten nadele van de kleurstelling/uitstraling/keuze maar het had dan beter geen Ocean Race kunnen heten. Dus wel die uitvoering, maar dan met een andere naam. Maar wie ben ik?
Er zijn altijd mensen :evil: die hun deuren opengooien en het aan hun Rt roest wat of wie er naast staat. Voorzichtig parkeren, dat wel, bij voorkeur naast dure auto's. Heb de eerste tik al binnen... in het linkerachterportier. :bad-words: De afgelopen vijf jaar (vertelde de dealer in Boekarest) is er één Volvo gestolen, en wellicht door de eigenaar zelf.... :roll:Battlecruiser schreef:Hé Mad, ik zie dit topic nu pas.
Heeeeeel mooie auto, hoor!
Met dat mooie blauw en ook de enige goede interieurkleur. Dat is dus helemaal niet besmettelijk (dat is alleen bij andere merken zo...): die lichte kleur zorgt voor een enorm ruimtelijk effect. En je kan tenminste zien waar je alles laat vallen.
Maar, bijdeweg....kun je zo'n bloedverdunnend mooie auto wel veilig parkeren in Roemenië?
Dat is wel erg sneu. Ben je helemaal in de wolken met je nieuwe wagen, krijg je dit.mad schreef: bij voorkeur naast dure auto's.