Pagina 3 van 3
Geplaatst: 28.12.2009 - 15:59
door Firechief
@ volvo c70 t5,
Mag ik je eens vriendelijk verzoeken om je reply's in een deftige, verstaanbare, leesbare, poging tot foutloos geschreven, met leestekens en hoofdletters op de juiste plaats voorziene vorm te gieten alvorens op de "verstuur"knop te klikken. Ook het overmatig gebruik van de "quote"-functie komt niet ten goede aan de leesbaarheid van topics.
Dank bij voorbaat
Geplaatst: 28.12.2009 - 17:18
door Max
Misschien is "Volvo C70 T5" zwaar dyslectisch ?
(dat moet wel volgens mij, ik kan geen andere verklaring bedenken voor het consequent verkrachten van alle taalregels).
Geplaatst: 28.12.2009 - 17:58
door GekkeBelg
C 70, kan goe zijn da ze voldoen, het moet aangetoond kunnen worden ook, dat ze aan de normen voldoen. De remschijven die ze bv bij EuropeanTuning aanbieden mogen bv niet gemonteerd worden.
Geplaatst: 28.12.2009 - 18:11
door Medusa
Gegroefde schijven mag in belgie, geperforeerde niet. Flexibele staal omvlochten remleidingen mag ook niet.
Geplaatst: 28.12.2009 - 18:53
door volvo c70 t5
Medusa schreef:Gegroefde schijven mag in belgie, geperforeerde niet. Flexibele staal omvlochten remleidingen mag ook niet.
Vin het gek dat de regels in belgie en nederland zo veel verschillen
Geplaatst: 28.12.2009 - 19:04
door bart simpson
@ Volvo c70t5, denk je dat het heel veel uit maakt wat jij van wetten en regels vindt?
Geplaatst: 28.12.2009 - 19:04
door degids
Ik heb geperforeerde schijven voor. Geen idee dat dat misschien wel eens verboden zou kunnen zijn?
Maar goed, daar had m'n garage me dan wel op geattendeerd als dat niet toegestaan zou zijn in Nederland.
Geplaatst: 28.12.2009 - 19:06
door bart simpson
het is in NL geen probleem
Geplaatst: 28.12.2009 - 22:24
door GekkeBelg
Medusa schreef:Gegroefde schijven mag in belgie, geperforeerde niet. Flexibele staal omvlochten remleidingen mag ook niet.
ow da wist ik ni van die geperforeerde... Kan wel zijn. En van de omvlochten leidingen klopt ook! (al had ik het wel

)
Da het in NL mag klopt, da weet ik wel :razz:
Geplaatst: 28.12.2009 - 23:25
door ps-amazon
mijn Volvo Amazon is lichtelijk gekieteld maar dat maakt voor de remmerij op zich niet zoveel uit, de manier van rijden wel, vooral tijdens rally's waar je voortdurend volgas optrekt om een paar honderd meter verder weer vol in de remmen te gaan; en als je in warm weer zo snel mogelijk van de Alpe d'Huez naar beneden "valt" red je het met de standaard remmerij niet meer;
ik heb staalomvlochten remleidingen gemonteerd en gebruik voor nomaal rallywerk EBC blokken (greenstuff) en voor alpenrally's endurance Ferodo's en dat werkt prima; de Ferodo's remmen echt als een gek, hoe warmer hoe beter, veroorzaken wel veel agressief remstof en vreten (standaard) remschijven; ik denk dat je voor moderne gechipte Volvo's met wat betere remblokken een heel eind komt, tenzij je het circuit opgaat