Pagina 3 van 3

Geplaatst: 12.03.2010 - 02:47
door Frederik Welvaert
bart simpson schreef:heerlijk zo'n waardevolle toevoeging in een leveringsprogramma, zie in de 5 cilinder 2.0D meer toegevoegde waarde als in de D5
Helemaal mee akkoord. Volgens mij gaat de D3 ook een verkoopsknaller worden voor de XC60

Voor de lichtere modellen (C30, S40, V50, C70) zie ik ook veel liever een (5 cilinder) 2.0D dan een D5

@kmser: ze bestaan wel hoor, de V50's met D5. Vorig jaar heb ik nog met mijn garagist staan praten over iemand die z'n V50 D5 had laten chippen naar 230pk. Lijkt me enerzijds wel leuk, maar toch weer van het goeie teveel... een D3 met 150pk lijkt me echt de perfecte motor voor de V50 en C70.

Geplaatst: 12.03.2010 - 17:34
door kmser
ppFreddy schreef:
bart simpson schreef:heerlijk zo'n waardevolle toevoeging in een leveringsprogramma, zie in de 5 cilinder 2.0D meer toegevoegde waarde als in de D5
Helemaal mee akkoord. Volgens mij gaat de D3 ook een verkoopsknaller worden voor de XC60

Voor de lichtere modellen (C30, S40, V50, C70) zie ik ook veel liever een (5 cilinder) 2.0D dan een D5

@kmser: ze bestaan wel hoor, de V50's met D5. Vorig jaar heb ik nog met mijn garagist staan praten over iemand die z'n V50 D5 had laten chippen naar 230pk. Lijkt me enerzijds wel leuk, maar toch weer van het goeie teveel... een D3 met 150pk lijkt me echt de perfecte motor voor de V50 en C70.
De D3 moet ruim voldoende zijn, maar meer is altijd leuk. Rond de 400 NM moet aangenaam zijn. Maar een gechipte D5 in de V50 lijkt me problematisch. De banden zullen in stadsverkeer dan echte problemen hebben. En het feit dat hij over 5cyl beschikt zal al een deel van de D5 verkoop stelen. Dat geluid toch.

Geplaatst: 12.03.2010 - 18:00
door bart simpson
en wel 163pk bij 3000t/min!!! magistrale waarde