Idd een XC in z'n element.
Nog een leuke XC70 anekdote; gisteren stond er hier een vrachtwagen van Beter Bed helemaal vast. Nadat ze van alles hadden geprobeerd mijn hulp aangeboden met mijn XC70. "Geen schijn van kans" waren reacties van omstanders. Sleepkabel om de trekhaak. Vrachtwagen meedoen en hup daar kwam de wagen uit de sneeuw. Goed te zien was dat alle vier de wielen aan het werk waren. Iedereen weer onder de indruk!
Foto's XC70 in de sneeuw
- mad
- 6th Gear member
Sailor schreef:Idd een XC in z'n element.
Nog een leuke XC70 anekdote; gisteren stond er hier een vrachtwagen van Beter Bed helemaal vast. Nadat ze van alles hadden geprobeerd mijn hulp aangeboden met mijn XC70. "Geen schijn van kans" waren reacties van omstanders. Sleepkabel om de trekhaak. Vrachtwagen meedoen en hup daar kwam de wagen uit de sneeuw. Goed te zien was dat alle vier de wielen aan het werk waren. Iedereen weer onder de indruk!
=D> kicken!!
XC70 D5 2009 Ocean Race
- Wolfs XC
- 5th Gear member
Dat is een stoer verhaal!!!mad schreef:Sailor schreef:Idd een XC in z'n element.
=D> kicken!!
De foto's heb ik afgelopen maandag gemaakt in Baarn toen ik op was naar de bandenboer om de winterbanden te laten monteren!
Op die dag en de dag ervoor heb ik heerlijk gereden met de sneeuwbuien op de standaard Scorpion's M+S. Normaal gesproken ben ik niet zo te spreken over deze band maar in de sneeuw doen ze het best goed!
Op de foto lijkt het inderdaad alsof ik rechts ben uitgestapt maar dat was ik niet.
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome