Pagina 3 van 3
Geplaatst: 01.01.2010 - 20:44
door s3wage
Leuk om te weten !!
Geplaatst: 02.01.2010 - 09:37
door rcrust
XXLC90 schreef:T6 onderhoud: elk jaar of 20000 km.
Sorry, misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest, ik bedoelde eigenlijk de intervallen voor distributie-riem, revisie versnellingsbak etc. Het grote dure onderhoud eigenlijk.
Geplaatst: 02.01.2010 - 10:13
door bart simpson
160.000km voor de riem, de bak kent geen vast revisie tijdstip, er zijn ongereviseerde bakken van 2002
xc90 t6
Geplaatst: 05.01.2010 - 11:42
door dutch xc90
Ik ben zelf in het bezit van een xc90 T6 .
Ik vind het een heerlijke auto en kan hem iedereen aanraden.
Ik vond in eerste instantie de power van deze motor niet erg groot tot dat
ik IPD vond in amerika en die verkopen een verbeterde boost controller voor de turbo. Die heb ik besteld en de motor leverd nu veel meer power. Ik ben dan ook benieuwd wie er allemaal rond rijden met de standaard controller want die werkt zeer slecht ! Ik heb nu 80000 km gereden zonder problemen op onderhoud na natuurlijk want remmen slijten en banden natuurlijk ook. Je leest veel over problemen van de T6 alleen nooit de goeie dingen want die worden niet zo snel opgeschreven !
Succes met je zoek tocht !
Re: xc90 t6
Geplaatst: 21.01.2010 - 14:38
door T5Fred
Beste RC,
Heb zelf een jaar geleden een V8 van 2005 uit Duitsland gehaald. Echt helemaal tevreden mee, verbuik rond de 1:6,5 a 1:7 woon-werk. Op vakanties en (lange) snelwegritten rond de 1:10, als je normaal rijdt. Moet een keer per jaar voor een beurtje, geen riemen en kettingen, alleen de bougies bij 120.000km.
Succes met je keuze!
Fred.
Geplaatst: 21.01.2010 - 17:09
door s3wage
En je heb na bj 2005 ook van die mooie matzilveren voor en achterbumper plaatjes op de xc90 toch ?(ook een voordeel !

)