Keyless drive is geen keyless exit?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Zie je C30 in te ruilen op een Opel... dan heb je weer een compacte sleutel
Volvo for life
- chris_zweden
- 3rd Gear member
Keyless drive werkt ook heerlijk! Ik dacht dat dat icm met keyless entry was maar dat is niet zo. De sleutel kun je gewoon in je broek of jas houden. Voor mij ideaal omdat er ook 10 andere sleutels aan hangen en anders alles tegen het dashboard aan bungelt.
Ik weet niet hoe het bij de c30 is maar bij de s80 krijg je zo'n balk vormige sleutel/kastje zonder mesje eraan.
Ik weet niet hoe het bij de c30 is maar bij de s80 krijg je zo'n balk vormige sleutel/kastje zonder mesje eraan.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
-
- 3rd Gear member
ik heb net het tegenovergestelde gedaan...bart simpson schreef:Zie je C30 in te ruilen op een Opel... dan heb je weer een compacte sleutel
Ben jij van het 'verdedig volvo' commitee ofzo? Kun je geen kritiek verdragen op Volvo?

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
sommige kritiek zie ik als zeiken om het zeiken
Volvo for life
Uw reacties zijn regelmatig onbeschaafd.bart simpson schreef:sommige kritiek zie ik als zeiken om het zeiken
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
@ carlsson900, zonder twijfel, dat "levelen" doet me soms ook best zeer.
Maar als jij € 775,-- uitgeeft aan een gimmick kijk je toch eerst minimaal of die gimmick in enigerlei mate aan je eisen/wensen voldoet? voldoet deze is hij het geld helemaal waard, heb je geen idee maakte het allemaal toch al weinig uit.
Maar als jij € 775,-- uitgeeft aan een gimmick kijk je toch eerst minimaal of die gimmick in enigerlei mate aan je eisen/wensen voldoet? voldoet deze is hij het geld helemaal waard, heb je geen idee maakte het allemaal toch al weinig uit.
@ Bart Simpson.
It's the tone that makes the music.
It's not what you say, but how you say it.
It's the tone that makes the music.
It's not what you say, but how you say it.
-
- 3rd Gear member
C'est le ton qui fait la musique
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik ben (overduidelijk) niet heel musicaal...
Volvo for life
-
- 3rd Gear member
Heb je de deur toen ook open gehad?Mike Philippens schreef: Volgens mij heeft ie dat één keer gedaan, want toen ik iemand de deur liet opendoen, was ie dicht. Maar daarna heeft ie het niet meer gedaan.
Ik ken het systeem van volvo niet, wel dat van een renault megane. Die gaat inderdaad niet vanzelf op slot (in tegenstelling tot een laguna) maar als je de deur van het slot doet en weer wegloopt zonder een deur open te doen gaat hij wel weer terug op slot (ik geloof na 30 seconden).
-
- 3rd Gear member
Meer had ik ook niet van je verwacht als forummer van het jaar.bart simpson schreef:sommige kritiek zie ik als zeiken om het zeiken
Ik wilde gewoon verduidelijking op de werking, die naar mijn idee in de handleiding niet geheel duidelijk is. Ik wist op de eerste pagina al dat het niet werkte zoals ik verwachtte, en daar had ik ook al vrede mee. Jij gedraagt je vervolgens alsof ik jouw bekritiseer, en maakt het allemaal heel persoonlijk. Ik haak nu dus ook af voordat we verder afglijden.

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het formaat van de sleutel was je op voorhand bekend, daarover later vergelijkingen maken met andere merken zie ik als gezeur.
Ik gaf voor in deze topic al aan wat je wel en wat je niet mocht verwachten van het systeem, daarover heeft de verkoper van jouw C30 je mogelijk niet compleet voorgelicht of je hebt je specifieke vragen niet gesteld, anders als het nu is gaat het iig niet worden.
Ik gaf voor in deze topic al aan wat je wel en wat je niet mocht verwachten van het systeem, daarover heeft de verkoper van jouw C30 je mogelijk niet compleet voorgelicht of je hebt je specifieke vragen niet gesteld, anders als het nu is gaat het iig niet worden.
- hans98
- 4th Gear member
Ik heb een tijdje een Espace gehad met keyless drive. Ga je tanken (met vrouw en kind nog in de auto) en loop je naar de pompshop om af te rekenen, hoor je opeens je autoalarm afgaan. Was de auto dus op slot gegaan toen ik buiten bereik van de auto was. Dramasysteem, dan is een knopje indrukken wel zo handig en veilig.
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
-
- 3rd Gear member
Dat is een kwestie van selectief lezen en commentaar leveren om het commentaar.bart simpson schreef:Het formaat van de sleutel was je op voorhand bekend, daarover later vergelijkingen maken met andere merken zie ik als gezeur.
Mijn hoofdvraag had te maken met het automagisch afsluiten. Als sidenote merkte ik op dat het wel een erg grote sleutel is voor keyless entry. Ik vindt dat wel een grappige tegenstelling. Ik heb er nooit over geklaagd, ook niet over de werking van het systeem. Jij trekt mijn opmerkingen/vragen je blijkbaar aan als een soort persoonlijke kritiek. Dat snap ik niet. Maar goed, laat maar verder, ik heb het wel weer gezien hier. Het patroon is me inmiddels bekend.

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
welnee, ik zie ze primair als gezeur, dat is heel wat anders
Volvo for life