ik heb hele simpele gebruikt, ik ben geen audio freak maar het moet wel een beetje klinken...
in de voorportieren zit een setje Sony Xplod speakers, typenummer weet ik niet, lagen nog in de schuur uit een vorige auto. Volgens mij kostte dit setje 1,5 jaar geleden rond de € 60
voor de achterportieren heb ik een set van pioneer gekocht, TS 1702I.
deze kosten ook €60.
samen met 2 sets ringen a € 12,95 heb je voor weinig geld echt een veel beter geluid.
Natuurlijk kan je dit zo gek maken als dat je zelf wil.
Speaker upgrade V50: Hertz ESK165 - DIY tweeterkapjes
-
- Starter
Allereerst: bedankt voor alle info die ik van dit forum heb gehaald ! Super ! Ik heb zelf een v50 summum uit 2005 2.0d. Heerlijk auto en VRESELIJKE audio (namelijk, de basis versie) Maar dankzij al jullie tips en tricks heb ik gekozen voor de Focal V30 serie met Focal versterker en MTX equiliser. Die ben ik nu aan het inbouwen volgens jullie foto's en dergelijk en dat gaat uitstekend. Maar uit een ding kom ik niet en kan ik nergens vinden. Wat zijn de kleurcodes van de speaker bedrading ? Ik heb nu alleen de linker voordeur gedaan en morgen de rest. Voor nu wit is plus en zwart is min. Klopt ? Iemand enig idee voor de kleuren die ik morgen tegen ga komen ?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
-
- 3rd Gear member
summum met basis audio?
kan dat?
dennis
kan dat?
dennis
-
- Starter
ja helaas kan dat, summum met basis audio. Volgens de volvo dealer heb ik een uniek exemplaar ! Volgens ACR (car-hifi winkel) heb ik geluk, nu kan ik het eindelijk goed doen
PS: beste Chemzy, bedankt !!!

-
- Starter
beste heren
tijdens het inbouwen van de re-q equiliser rechts voor kan ik geen goed punt vinden voor de plus, min en contact. Iemand enig idee en eventueel schema voor kleurcodering ?
Dank
tijdens het inbouwen van de re-q equiliser rechts voor kan ik geen goed punt vinden voor de plus, min en contact. Iemand enig idee en eventueel schema voor kleurcodering ?
Dank
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
Nog iemand met een uniek exemplaar :p De mijne is een MY05 met basis audio, maar wel versterker in de koffer (normaal heeft de basis audio de versterker in de cd speler vooraan zitten)Ruben van der Crabben schreef:ja helaas kan dat, summum met basis audio. Volgens de volvo dealer heb ik een uniek exemplaar ! Volgens ACR (car-hifi winkel) heb ik geluk, nu kan ik het eindelijk goed doen![]()
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D