en hij ontkent helemaal niets...rsnhakan schreef:Alleen gaat hij dit nu ontkennen. :?Ben schreef:- hij heeft de auto laten chippen zoals uit zijn eerdere topics blijkt
Auto wederom in de garage...
- V50R-enik
- 3rd Gear member
2009 V50 2.0D Edition II | R-design & RTI | Edition Plus Pakket | Sportonderstel | Chip
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Beste V50R-enjij, wie schiet er hier nu heftig in de stress als zich het perspectief aandient dat het jou als opdrachtgever mogelijk geld gaat kosten?
Volgens mij heb jij een poging gedaan je tuningsporen te wissen dus doe zelf even rustig..... mijn standpunt is je in ieder geval duidelijk
Volgens mij heb jij een poging gedaan je tuningsporen te wissen dus doe zelf even rustig..... mijn standpunt is je in ieder geval duidelijk
Volvo for life
- V50R-enik
- 3rd Gear member
Och zeer origineel :thumbleft:bart simpson schreef:Beste V50R-enjij
bart simpson schreef: wie schiet er hier nu heftig in de stress als zich het perspectief aandient dat het jou als opdrachtgever mogelijk geld gaat kosten?
Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar mij hoor je niet stressen - valt gewoon onder garantie...
bart simpson schreef: Volgens mij heb jij een poging gedaan je tuningsporen te wissen dus doe zelf even rustig..... mijn standpunt is je in ieder geval duidelijk
Zal even kijken of m'n onderschrift nog duidelijker kan :birdman:
2009 V50 2.0D Edition II | R-design & RTI | Edition Plus Pakket | Sportonderstel | Chip
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ook echt een gechipte reactie, het lijkt me dat jouw dealer hier zijn verantwoordlijkheid neemt met het halen en brengen.
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
De topic start met de kop "wederom in de garage" dat doet menigeen het ergste vermoeden, wat was je eerdere "makke"? of was het gewoon regulier onderhoud?
Volvo for life
- liquid_force
- 6th Gear member
mod-edit: heb het topic maar een beetje opgeruimd, en een slotje: mocht er nieuwe informatie beschikbaar zijn kan V50R-enik zich bij mij of Ben melden.