De hele middenconsole en -tunnel heb ik in Zweden besteld:gold schreef:Heb je een website waar je dat gave spul gescocred hebt?
- onderdelen zoeken op www.bildelsbasen.se
- leuk is dat je de verschillende onderdelen van één en dezelfde auto kunt kiezen.
- artikelnummers van de site opschrijven en vervolgens de betreffende sloperij gemaild voor een offerte.
Stuurwiel, bedieningshendels en instrumentenpaneel heb ik via marktplaats gekocht
Ruitenwissers heb ik bij Auto Rima gehaald.
Bluepower radio heb ik gekocht bij forumsponsor Volvotech
Het gat in het rooster was voor de (actieve) telefoonhouder van mijn vorige smartphone. Intussen heb ik een andere telefoon (Samsung Galaxy S) en ben ik nog aan het puzzelen of en zo ja waar ik een houder ga plaatsen.
Wat de ruitenwissers betreft: 6 jaar geleden ben ik begonnen met retrofit flatblades op de originele ruitenwisserarmen. Dat beviel eigenlijk perfect, alleen was het niet zo mooi. Een dikke 2 jaar geleden heb ik deze gekocht; ze bevallen redelijk: bij het omkeren maken ze m.i. te veel geluid.
RainX heb ik ook vaak gebruikt. Het werkt pas bij een snelheid boven de 90 km/h; ik vind die druppels die omhoog schieten niet hinderlijk, als je in de 'spray' van een vrachtwagen rijdt heb je daar vrijwel geen last van. Ook het ijskrabben ging makkelijker en insectenlijken zijn makkelijker te verwijderen. Onder de 90 km/h is het hopeloos, de ruitenwissers veroorzaken dan een soort 'mist' van hele kleine druppeltjes. Voor mij was dat laatste de reden om het nu even niet meer te gebruiken, maar in het najaar misschien weer wel.