Helemaal mee eens. En dan had de Opel Insignia helemaal waanzinnig goed licht! Afl ( adaptive forward lightning ).denjos schreef:Een keer xenon altijd xenon dat is het enige nadeel
Maar de helderheid van xenon is super.
Helemaal mee eens. En dan had de Opel Insignia helemaal waanzinnig goed licht! Afl ( adaptive forward lightning ).denjos schreef:Een keer xenon altijd xenon dat is het enige nadeel
Dat wordt zo langzamerhand slecht sloapm denk ik zooo....Autogek schreef:Als het goed is wordt de auto deze week gemaakt.
Nu maar hopen dat ie snel komt.
Ik sloap as n ossn!Hans oet Twent schreef:Dat wordt zo langzamerhand slecht sloapm denk ik zooo....Autogek schreef:Als het goed is wordt de auto deze week gemaakt.
Nu maar hopen dat ie snel komt.
Sterker nog dan slaap ik helemaal niet meer... Nou ja in de kofferbak van mijn auto dan als ik moe ben van het rijdenHans oet Twent schreef:@Autogek;
Maarrrr als je hem op mag halen slaap je zeker wat lichter....
Slaap jij nog wel dan?trimitie schreef:ik moet nog wachten tot derde week van oktober.....
Doe ik zeker. Als je auto hebt is het al heel snel weer normaal.sanco schreef:Gelukkig is er goed nieuws heren.... de tijdsduur is soms wat ongewis, maar 1 ding is zeker, deze gezonde ziekte lost zich uiteindelijk vanzelf weer op! Geniet van de voorpret hoor!
Is idd een mooie configuratie. Savile grey lijkt me populair. Hier zal de levering voorzien zijn eind november, begin december.Autogek schreef:Boere1,
Besteld half september 2010 (aflevering januari 2011):
XC60 2.0T R-Design Savile Grey
- Driver Support Line
- Family Line
- Professional Line
- Security Line
- Winter Line
Panoramisch schuifdak, elect. best. stoel, elect. bagageklep, donker getint glas, Park Assist camera, winterbanden op Cratus, zomer: Achilles Dark 19"
Mooie configuratie trouwens!!
Krijgt ongetwijfeld het "oude" dashbord want als je de auto eind juni begin juli besteld hebt zal die net als de mijne vandaag of morgen gemaakt worden en rijd je als het goed is over een paar weken.latje schreef:Ha allemaal. Nieuw op dit forum. Rijdt momenteel een xc70 2.5 T uit 2007. Daarvoor een V70 t5 gereden. Beide auto's full options. Ben nu in afwachting van mijn nieuw bestelde XC60 t6 r-design met full options. Als het goed is wordt ie 1 oktober afgeleverd. Heb vooral de discussie op dit forum gevolgd aangaande het nieuwe dashboard in de xc60. De mijne zal nog wel het ' oude' dashboard hebben met de 2 schermen ga ik vanuit. Hoop het niet maar toch. Krijg wel de 2011 versie. Ben nog niet overtuigd wat beter/makkelijker werkt aangaande 1 of 2 schermen. Heb m besteld ik dacht ergens eind juni/begin juli of zo. Misschien kan 1 van jullie mij alsnog inlichten hierover. Alvast bedankt.
Groet latje