Pagina 3 van 3

Geplaatst: 02.08.2010 - 20:38
door edraket
Ik vind dit toch wel erg vreemd. Die plaat hoeft nergens voor los als je veren/schokbrekers oid vervangt. Het lijkt me dat de sporing ook van geen kanten meer klopt. Dat moet je toch wel merken bij een proefrit. Als ik het goed herinner waren het beiden AWD's toch?

Geplaatst: 02.08.2010 - 22:27
door MichelB
edraket schreef:Ik vind dit toch wel erg vreemd. Die plaat hoeft nergens voor los als je veren/schokbrekers oid vervangt. Het lijkt me dat de sporing ook van geen kanten meer klopt. Dat moet je toch wel merken bij een proefrit. Als ik het goed herinner waren het beiden AWD's toch?
Die van mij (MichelB) was geen AWD. En wellicht wist die monteur niet beter bij het vervangen de schokbreker (maar dit is slechts een veronderstelling)

Michel

ps: Bij een proefrit heb ik dit niet gemerkt, terwijl ik toch wel redelijk alert ben op geluiden, bijgeluiden e.d. Anders had ik toen al afspraken gemaakt over het scheef staande wiel...

En wat is de afloop??

Geplaatst: 17.09.2010 - 13:32
door MichelB
Q4Jan schreef:Even voordat dit uitloopt op wat anders.

De plaat zit bij mijn auto vast. Dus is er iets anders aan de hand. Ik weet nog niet precies wat, maar ik vind niet dat we nu al allerlei conclusies moeten gaan trekken.

Als ik meer weet meld ik me weer hier.
Dag Jan, is het euvel nog verholpen? Natuurlijk benieuwd hoe.

Geplaatst: 17.09.2010 - 13:36
door 945i

Geplaatst: 17.09.2010 - 13:36
door V480-S60
Het is dus "verholpen".