mocht je in de buurt wonen van Schiedam, PM dan even dan spreken we af.
dit schiet niet op...
(ja, ookal is eea niet door ons geleverd, ik voorzie vliegende adapters anders)
Grom Audio iPod/USB interface geinstalleerd - eerste indruk
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- VolvoRob
- 5th Gear member
+10 voor VolvoTech!!
Service leveren voor de concurrent is vrij ongewoon heden ten dage.
Service leveren voor de concurrent is vrij ongewoon heden ten dage.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Nu nog een PM... dan kunnen we ook wat doen 

www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 2nd Gear member
@ pattt1: heb ergens gelezen dat je de ipod en de usb-stick niet tegelijkertijd in de grom geplugd moet laten zitten; weet niet of dit bij jou het geval is?
Je zou ook eens een andere usb-stick kunnen proberen...
Wel balen dat het je nogal tegen zit!
Je zou ook eens een andere usb-stick kunnen proberen...
Wel balen dat het je nogal tegen zit!
Nu: S80 2.0D MY2009
Voorheen: C30 1.8 sport (2009)
Daarvoor: S60 2.0t/Rica 225 pk/2005
Voorheen: C30 1.8 sport (2009)
Daarvoor: S60 2.0t/Rica 225 pk/2005
-
- 1st Gear member
@volvotech. Geweldige service bied je. Ik waardeer dit zeer. Ik woon zelf in oss en kom niet altijd in de beurt van schiedam. Ik vogel nog even door deze week en kom ik er niet uit dan kom ik zeker even langs. Ik ben nu in contact met de persoon waar ik de grom heb gekocht. Ik kijk even hoe dit afloopt. Het kan toch niet veel zijn omdat hij het ook even heeft gedaan. Soms dan:-(
@ niels: Ik heb alleen een usb stick aangesloten. Heb namelijk geen ipod. En ga het morgen even proberen met een andere usb stick. thanks voor de tip
@ niels: Ik heb alleen een usb stick aangesloten. Heb namelijk geen ipod. En ga het morgen even proberen met een andere usb stick. thanks voor de tip
-
- 1st Gear member
Ik heb gisteren avond nog even geknutselt. Tja,.....Ik heb geen rust voordat het werkt. Ik dacht laat ik eens de firmware vernieuwen (op den duur ga je alles eens proberen). Toen ik de grom bestelde moest ik aangeven voor welke auto en welke radio het gebruikt wordt. Dus je gaat uit dat de grom wordt geleverd met je juiste firmware. Niet dus!!!. Na het updaten van de firmware werkt de grom zoals hij zou moeten doen. Sinds gisteren heb ik geen problemen er meer mee. Ook vanochtend werd de usb probleemloos herkend. Zo zie je maar wat een gedoe het geeft als de onjuiste firmware is geinstalleerd. Ik hou jullie op de hoogte maar verwacht geen problemen meer.
@ volvotech. Nogmaals bedank voor je aanbod om me uit de brand te helpen. Service verlenen op een toestel dat door een concurrent is verkocht. Een dikke 10 voor volvotech.
@ volvotech. Nogmaals bedank voor je aanbod om me uit de brand te helpen. Service verlenen op een toestel dat door een concurrent is verkocht. Een dikke 10 voor volvotech.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Heel blij dat het is opgelost!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 5th Gear member
makkelijker om ipod of usb erin te doen als je er makkelijk bij kan?pattt1 schreef:Ik ben ook van plan om een GROM te kopen en aan te sluiten aan mijn HU-850. Er wordt verteld dat achter in de auto (s60 D5 my2006) een kabel zit voor een wisselaar waar je de GROM gewoon kunt aansluiten. Waarom plaats iedereen de GROM achter z'n radio of in het daskboard kastje? Is daar een reden voor om het niet achter in de auto aan de wisselaars kabel te hangen?
Heb zelf een IMIV met ipod in armsteun, zit er permament in, maar wel daar gedaan ivm makkelijk te plaatsen.
Ik zit nu weer te lezen ivm ook loeren voor nieuwe auto.... en usb wel erg fijn ipv ipod gedoe, heb een hekel aan itunes op de pc
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
-
- 2nd Gear member
Dan gebruik je toch een ander programma?Heb zelf een IMIV met iPod in armsteun, zit er permament in, maar wel daar gedaan ivm makkelijk te plaatsen.
Ik zit nu weer te lezen ivm ook loeren voor nieuwe auto.... en usb wel erg fijn ipv iPod gedoe, heb een hekel aan itunes op de pc
Sharepod bijvoorbeeld, of mediamonkey.
Oud; V50 2.0D > groene S60R > Nu: V50 2.0D
-
- 5th Gear member
heb retune gebruikt , heb 160gig ipod erinmotorfret schreef:Dan gebruik je toch een ander programma?Heb zelf een IMIV met iPod in armsteun, zit er permament in, maar wel daar gedaan ivm makkelijk te plaatsen.
Ik zit nu weer te lezen ivm ook loeren voor nieuwe auto.... en usb wel erg fijn ipv iPod gedoe, heb een hekel aan itunes op de pc
Sharepod bijvoorbeeld, of mediamonkey.
dat duurt voor retune alleen erg lang voor omzetten itunes format naar mp3...-> gewoon copieren naar ipod->retune weer draaien om terug te etten... dus heb nu vnl audio archief erin en er is dus voor mij een drempel om er "even" nieuwe songs op te zetten
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
- eirikur
- 1st Gear member
ziet er allemaal prima uit, (behalve die hoofdsteun dan maar dat wordt opgelost) als je toch een nieuwe parrot krijgt dan zou ik gaan voor de MKI 9200 daar kan je een usb, een flashkaart, een i pod of ieder apparaat met bluetooth of littlejack aansluiting aan koppelen, een top apparaat om muziek af te spelen en mobiel mee te bellen.
V70 MY 2007 2.4D sport edition
-
- 5th Gear member
werkt die ook met een HU-803 ?eirikur schreef:ziet er allemaal prima uit, (behalve die hoofdsteun dan maar dat wordt opgelost) als je toch een nieuwe parrot krijgt dan zou ik gaan voor de MKI 9200 daar kan je een usb, een flashkaart, een i pod of ieder apparaat met bluetooth of littlejack aansluiting aan koppelen, een top apparaat om muziek af te spelen en mobiel mee te bellen.
of niet met premium volvo sound?
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Type HU maakt niet uit.
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 5th Gear member
Ik heb hem ook vorige week besteld. Volvotech, je moet die dingen weer gaan verkopen, vooral de USB optie spreekt veel mensen denk ik erg aan.
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
(1997) Volvo S40 2.0
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hebben we ook, onder eigen label
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 5th Gear member
hoe makkelijk is het daar playlist maken/afspelen ?VolvoTech schreef:Hebben we ook, onder eigen label
die parrot achtige constructie dan
en hoe bevestig je die remote op je stuurwiel? (foto van?)
en waar laat je meestal het schermpje ?
en neem aan dat je usb entry wel kunt wegwerken en verlengen met kabel naar bv in je armsteun?
-
- 5th Gear member
Heb vandaag GROM binnengekregen, installatie lijkt goed te doen. Echter, er wordt melding gemaakt dat je de accu los moet koppelen. Is dit noodzakelijk? Heb niet zoveel zin om daarmee te prutsen (ben bang dat electronica van de auto in de war raakt).
[edit]
Geinstalleerd!
In eerste instantie werkte hij niet, kreeg wel stroom (lichtje van USB ging aan) maar wilde niet switchen naar CDCHANGER. Auto uitgezet en verder gekeken @ handleiding. Eigenlijk geen tips behalve alles stevig aanduwen en dat laatste heeft kennelijk gewerkt!
[edit]
Geinstalleerd!
In eerste instantie werkte hij niet, kreeg wel stroom (lichtje van USB ging aan) maar wilde niet switchen naar CDCHANGER. Auto uitgezet en verder gekeken @ handleiding. Eigenlijk geen tips behalve alles stevig aanduwen en dat laatste heeft kennelijk gewerkt!
(1997) Volvo S40 2.0
(1997) Volvo S40 2.0
-
- 5th Gear member
WAT EEN TROEP!t5power schreef: Geinstalleerd!
Ja zolang je alles los uit hebt hangen werkt het allemaal maar wacht maar totdat je het ding terug moet duwen. Sowieso is door de kabelbrei de HU850 al dik, maar allemachtig wat een gedonder om dat ding goed terug te krijgen.
Na al dat gepruts en geduw was er dus mooi een kabelbreukje opgetreden in de rode 12volt lijn van GROM. Echt, wie die kabel heeft ontworpen zou ontslagen moeten worden.
Heb je enerzijds een super robuuste datakabel die vanaf de GROM naar de HU850 gaat, heb je ineens het allergoedkoopste kabeltje voor de stroom, wat een miskleun.
Oh ja, toen ik aan het prutsen was met dat blauwe ding om de stroom af te tappen, donderde het dopje in de middenconsole, die zijn we dus ook mooi kwijt.
(1997) Volvo S40 2.0
(1997) Volvo S40 2.0
-
- 6th Gear member
hmmm, daar ben ik ook wel benieuwd naar...crackedtooth schreef:hoe makkelijk is het daar playlist maken/afspelen ?VolvoTech schreef:Hebben we ook, onder eigen label
die parrot achtige constructie dan
en hoe bevestig je die remote op je stuurwiel? (foto van?)
en waar laat je meestal het schermpje ?
en neem aan dat je usb entry wel kunt wegwerken en verlengen met kabel naar bv in je armsteun?

Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...