Zal je toch hard moeten maken waar hij dan wel op rijdt!Ik keur Diesels zonder vermelding van andere brandstof dan Diesel af.
Heb je die test apparatuur ook in de garage?

Ennnnn, Bart laat zich echt niet gek maken

Zal je toch hard moeten maken waar hij dan wel op rijdt!Ik keur Diesels zonder vermelding van andere brandstof dan Diesel af.
Jij kunt natuurlijk afkeuren wat je wilt, maar dat wil niet zeggen dat je gelijk hebt !!!Ramon&Ramon schreef:Kijk even op de site van de RDW,dan wordt het bij sommige eigenwijze lieden hier duidelijk,
Ik keur Diesels zonder vermelding van andere brandstof dan Diesel af.
Of het nu belasting technisch,s is of puur technisch,s,het mag simpelweg niet!
Laat mij maar een nederlands kentekenbewijs van een Diesel zien waarop een andere vermelding staat dan Dieselbrandstof!
Ahum,.....Beetje uitkijken mits je geen langdurige bezoekregeling met die nepdokter Schoemacher ambieert :evil:Ramon&Ramon schreef:...Een 240 of 740 Diesel kun je vergelijken met een tractor.
Dan moet jij je er toch eerst eens meer in gaan verdiepen.Ramon&Ramon schreef:
En wat betreft de wetgeving,iedereen blaat mee en niemand weet het.
Gelukkig iemand die het begrijptV480-V40 schreef:En die opmerking van Jaap was ook geestig bedoeld je kwam aan zijn 200 serie's
Jaap schreef:...Bovendien meen ik dat we het hier vooral over wetgeving hebben en niet over de technische mogelijkheden :?
Je bedoeld als je het niet weet? :oops:Die test apparatuur hebben we inderdaad!
Bij twijfel,bellen we RDW,simpel.....