iPod op nieuwe S60

Patrickv
3rd Gear member

Vandaag ook v60 in gebruik genomen...
Maar kan niet zeggen dat ik scrollen in een iPod nou heel vervelend traag vind.....
Grote voordeel van de iPod vind ik toch wel dezelfde structuur van mappen, artiesten, albums, etc....
een USB stick met een export van een playlist werkte toch wat minder voor mijn gevoel....
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
frankmmac
2nd Gear member
Contacteer:

Heb ook een USB stick in gebruik en gewoon een map per artiest met daarin weer een map per album met de bijbehorende mp3's daarin, dus geen playlist en dit werkt naar tevredenheid. Door een USB hub te gebruiken kan ik tegelijkertijd ook de IPhone aansluiten zodat die opgeladen wordt en ik er eventueel muziek van kan afspelen. Bij een groot aantal artiesten vind ik het scrollen in de IPhone ook behoorlijk traag moet ik zeggen.
Volvo V60 DRIVe R-Design
Patrickv
3rd Gear member

Met veel artiesten is het inderdaad wat minder vlot...
Maar goed.. Niet on werkbaar voor mijn gevoel.. :)
Zal van de week ook nog eens een USB stick vullen en zien of dat beter gaat :)
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
Patrickv
3rd Gear member

Ook even met een USB stick zitten spelen...
Map structuur op artiest en dan album...
maar ligt het aan mij of wordt er dan niet op alfabet gesorteerd?
least
3rd Gear member

Vraagje: hoe kan ik het afspelen van nummers vanaf mijn iPhone stoppen? Als ik verbind via de USB poort zijn de bedieningstoetsen op de Iphone niet bruikbaar en ik zie nergens een optie op te stoppen.

In het verlengde hiervan, hoe stop ik de radio? :?:
nadenkend over weer een Volvo: V90
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Op mute drukken? (aan/uit knop) De iPhone (functie iPod) is idd niet bedienbaar als deze eenmaal is aangesloten met de Volvo.
least
3rd Gear member

rsnhakan schreef:Op mute drukken? (aan/uit knop) De iPhone (functie iPod) is idd niet bedienbaar als deze eenmaal is aangesloten met de Volvo.
maar dan is de iphone of radio nog steeds aan?
diesel01
Geartronic member

Ik ben erachter gekomen dat de iPod nog steeds bedienbaar is als je hem in de iPod adater hebt.
Je moet in mijn geval de iPod op artiesten zetten dan de iPod op de adapter zetten en daarna pas de auto starten, je kunt dan gewoon met de iPod tussen verschillende artiesten schakelen.
Als de motor al loopt en je zet de iPod in de adapter springt de iPod automatisch over op alfabetische volgorden van nummers, in mijn geval loopt pop over in klassiek, rock en nederlanstalig.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
least
3rd Gear member

diesel01 schreef:Ik ben erachter gekomen dat de iPod nog steeds bedienbaar is als je hem in de iPod adater hebt.
Je moet in mijn geval de iPod op artiesten zetten dan de iPod op de adapter zetten en daarna pas de auto starten, je kunt dan gewoon met de iPod tussen verschillende artiesten schakelen.
Als de motor al loopt en je zet de iPod in de adapter springt de iPod automatisch over op alfabetische volgorden van nummers, in mijn geval loopt pop over in klassiek, rock en nederlanstalig.
werkt dit ook met Sensus? ik zal het in ieder geval proberen!

Andere suggesties zijn ook welkom, nu zet ik de radio uit door een media bron te kiezen die niet aanwezig is, het stoppen van radio en Ipod moet toch eenvoudiger kunnen?
diesel01
Geartronic member

Ik heb geen ervaring met Sensus, wij hebben erg moeten zoeken om achter hetgeen te komen wat ik bovenstaand meld.
Kan de dealer mss uitkomst bieden.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
ZX10r
5th Gear member

Je kan gewoon zoeken in softwareversie 995 sorteren op artiest album etc, snelheid kan beter maar we zijn heel wat vooruit gegaan
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Patrickv
3rd Gear member

Dat zal verklaren waarom in niet echt problemen had en iPod echt fijner vind dan USB stick.....
Deze versie zit namelijk ook in mijn vers geleverde V60....
DJR
2nd Gear member

Hoe lees je de software versie van Sensus uit?
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Naar de instellingen van de Volvo gaan en dan systeeminformatie denk ik.
least
3rd Gear member

diesel01 schreef:Kan de dealer mss uitkomst bieden.
die hoop ik pas weer over 30.000 km te zien!
DJR
2nd Gear member

Wat is jullie ervaring met dealers ten aanzien van software updates?

Het lijkt me zeer wisselend. Sommige melden spontaan dat er updates zijn en vragen je langs te komen. Anderen praten er niet of nauwelijks over en hebben het uitgangspunt: als er niets mis is, dan ook niet updaten. Ik vind dat dealers in het algemeen wat proactiever zouden moeten om gaan hiermee. Lease auto's komen tegenwoordig alleen nog maar voor 30-40K onderhoud naar de garage en al die tijd rijd je zonder te weten rond met een Ipod interface die gewoon met een update veel meer plezier geeft.

Trouwens, iedere auto in de garage voor onderhoud (dus ook software updates) genereert toch geld voor ze?

Interessant blijft de vraag of je hiervoor zou moeten betalen.. ik zou zeggen dat je de eerste twee jaren gratis updates zou moeten krijgen, daarna betalen of zo. Dat gebeurt bij kaartmateriaal toch ook al.

My2Cents.
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”