Pagina 3 van 13
Geplaatst: 08.10.2010 - 18:36
door aertssenhjc
Ondank sde toezegging dat er vandaag contact met mij zou worden, is er nog geen respons vanuit T.... IK ga het morgen nogmaals eens proberen...
Geplaatst: 10.10.2010 - 13:37
door aertssenhjc
ze kennen me nog steeds niets vertellen. Technische dienst zal contact met mij opnemen....WEER afwachten dan..dit moet geen week meer duren, anders ga ik overstappen.
Geplaatst: 10.10.2010 - 17:14
door BIC
ze kennen me nog steeds niets vertellen. Technische dienst zal contact met mij opnemen....WEER afwachten dan..dit moet geen week meer duren, anders ga ik overstappen.
Dat is precies hoe ik T-Mobile ken... Altijd vriendelijk, maar wachten tot je een ons weegt terwijl het product dat ze leveren is onder de maat is.
Inmiddels zie ik overstappen als de enige oplossing. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ik mijn autotelefoon nog 'normaal' kan gebruiken zolang ik t-mobile heb.
Geplaatst: 10.10.2010 - 21:28
door jpwg001
@BIC: heb jij T-mobile al aan de lijn gehad? Ik nog niet... steeds best lange wachttijden. Morgen weer een poging.
Geplaatst: 10.10.2010 - 22:54
door BIC
Nee na vorige problemen met o.a. het netwerk heb ik de hoop opgegeven en ik zit nu simpelweg mijn contract uit. Ik was niet van plan er nog veel moeite in te steken.
Geplaatst: 11.10.2010 - 15:46
door janpie
Vandaag T-mobile gebeld en het schiet niet veel op .
Moest van die mevrouw 3 voorbelden verzamelen waarom de tel. het niet doet... Tja hoe doe je zo iets.
1x niet thuis kunnen bellen, 2x niet op de snelweg kunnen bellen, 3x niet kunnen bellen in de stad...??
Moet met een tijdstip en lokatie en de lokatie mag niet ouder zijn dan 3 dagen
Dus verzamelen maar dan jongens..
grt jan
Geplaatst: 11.10.2010 - 16:49
door jpwg001
janpie schreef:Vandaag T-mobile gebeld en het schiet niet veel op .
Moest van die mevrouw 3 voorbelden verzamelen waarom de tel. het niet doet... Tja hoe doe je zo iets.
1x niet thuis kunnen bellen, 2x niet op de snelweg kunnen bellen, 3x niet kunnen bellen in de stad...??
Moet met een tijdstip en lokatie en de lokatie mag niet ouder zijn dan 3 dagen
Dus verzamelen maar dan jongens..
grt jan
Dat is dus elke dag op elke lokatie... gaan ze de netwerkdichtheid testen en zeggen dat het aan de dekking ligt? Noem ook open plekken dan, dan kunnen ze er niet onderuit...
Geplaatst: 11.10.2010 - 17:11
door janpie
Moet je er wel zijn denk ik .. ze kunnen een ping doen
Geplaatst: 15.10.2010 - 10:23
door jpwg001
Ik heb vandaag contact gehad met T-mobile. Ik heb al verteld dt ik de sim-kruistest gedaan heb, ook een andere simkaart (Telfort) die wel werkt. Ook ik moet 3 tijdstippen en plekken doorgeven waarop ik geen bereik had. Ik heb er al bij vermeld dat ik met mijn Nokia voldoende bereik heb op hetzelfde moment. Maar goed, ga via de mail (scheelt een eeuw wachten) drie momenten doorgeven en dan verwacht ik dat ze contact met me zullen opnemen. Als ze me niet kunnen helpen, dan maar contract ontbinden o.i.d. Ben benieuwd wat de kleine lettertjes zeggen over het niet kunnen leveren van een dienst. Of mij een goede Bluetooth carkit aanbieden, inclusief inbouwen. Maar het liefst wil ik dat het werkt.
Mocht iemand weer iets nieuws hebben, graag posten.
Geplaatst: 15.10.2010 - 10:25
door jpwg001
janpie schreef:Moet je er wel zijn denk ik .. ze kunnen een ping doen
En een ping is dan, dat ze kijken of je telefoon met het netwerk verbonden was op de plaats en tijd die je doorgeeft? Dat zal haast wel geen resultaat geven, als het probleem juist is dat er geen netwerkverbinding is.
Geplaatst: 15.10.2010 - 12:20
door janpie
jpwg001,
En een ping is dan, dat ze kijken of je telefoon met het netwerk verbonden was op de plaats en tijd die je doorgeeft?
Tja geen verbinding is geen verbinding zou je zeggen.. Maar zouden ze niet via een gprs systeem je kunnen lokaliseren.
Ik zelf heb even gekeken hoe lang ik nog aan mijn contract vast zit. En die loopt in feb. 2011 af. Dus voor mij nog even wachten.
Geplaatst: 15.10.2010 - 12:25
door jpwg001
Ik hang er nog anderhalf jaar aan vast (eerste keer dat ik, uit tevredenheidsoverwegingen, voor 2 jaar heb verlengd... hmmm). Maar ik wil een oplossing. Ben verder echt best tevreden over T-mobile.
Geplaatst: 15.10.2010 - 12:28
door janpie
Zo is het. Moet gewoon goed klaar punt uit..
Daarom probeer ik er ook nog wat uit te halen
Geplaatst: 15.10.2010 - 12:56
door jpwg001
Ik heb bij de klantenservice duidelijk aangegeven dat er meerdere Volvisten zich hebben gemeld met deze klacht. Ik hoop...
Geplaatst: 15.10.2010 - 13:18
door janpie
ja dat heb ik er ook bij gezegd. En hebben ze daarop nog gereageerd?? Bij mij niet zo..wat ze wel zei was alleen maar hooo
Geplaatst: 15.10.2010 - 13:25
door jpwg001
Nee, geen duidelijke reactie. Zal eens een Volvodealer mailen...
Geplaatst: 17.10.2010 - 20:34
door jpwg001
Ik heb vandaag de oude vodafonekaart van mijn zus er eens even in gehad. En wat denk je? Geen enkel probleem... Ik ga eind van de week 3 lokaties mailen en dan hoop ik snel iets van ze te horen.
Geplaatst: 20.10.2010 - 09:00
door aertssenhjc
nou, hier hetzelfde.....(sorry voor de late reactie)
ga vrijdag avond maar weer eens even naar T-mobile in de winkel zelf...
Ik kom geen steek verder, ook die drie voorbeelden geven, vervolgens nooit meer iets gehoord.... erg slecht.
Ik wil er onderuit als ze geen oplossing aanbieden, die is gewoon het niet leveren van een service. klaar.
Dus als er meerdere mensen zijn die zich geroepen voelen, stellen we gewoon een officiele brief op met onze klacht, en oplossing(en) samen staan we sterk, want ik heb het idee dat we individueel geen steek verder gaan komen.
Ik wacht het overmorgen even af, en dan gaan we kijken hoe we het anders gaan doen.
Geplaatst: 20.10.2010 - 15:33
door janpie
Heb er inmiddels ook al twee x met geen verbinding ingediend, maar met jou reactie heeft het geen zijn om de 3de te doen dus ..hier was ik al bang voor..
Dikke troep #$%%666!!! wat nu te doen???
Geplaatst: 20.10.2010 - 15:36
door janpie
Ga ook maar eens naar de winkel denk ik, om daar de rommel maar eens op zijn kop te zetten met een volle winkel, met NIEUWE klanten..