vOlOv schreef:Vond deze promovid met daarin de nieuwe S80 op film: klik hier
Filmpje net bekeken, auto wordt er alleen nog maar mooier van, alleen de achterbumper is naar mijn smaak ietsje te dik... Steekt wel erg ver naar buiten uit maar voor de rest hele mooie wagen buurman
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Inderdaad, bewegend ziet hij er nog beter uit dan stilstaand. Toch wel weer herkenbaar Volvo, vooral van achteren. Persoonlijk vind ik de floating middenconsole echt super (maar ja, ik ben er inmiddels wel aan gewend natuurlijk).
Klein minpuntje is dat uit bepaalde hoeken de grille wel erg fors lijkt. Alsof hij een centimetertje te ver naar beneden is doorgetrokken.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Ziet er erg mooi uit ja. Heel sportief. Alleen als ik naar de middenconsoele kijk blijf ik me toch afvragen wat het nut nu is van dat b&o plankje, ziet er in de S80 een stuk beter uit dan in de v50 vind ik maar als ik dat zo zie heb je wel een probleem als je andere radio erin zou willen zetten of heb ik dat mis.
Nu zou je bijvoorbeeld een HU603 kunnen vervangen voor een HU803 als je dolby wilt enzo kan dat dan ook nog zo?
Zo te zien zul je ook hier moeten kiezen uit de audiosystemen van VOLVO. Dus niks geen aftermarket of HUXXX systemen er meer in.
Dus Base, High Performance en Premium.
Nee VOLVO gaat hier met de S80 dezelfde kant op als met de S40-V50.
Als ik zo snel even kijk is de 5 serie al gauw 10000 duurder met de meest vergelijkbare motor. A6 heeft niet echt een motor die vergelijkbaar is, maar eerste eronder is inderdaad ongeveer dezelfde prijs (1000 euro duurder).