Eindelijk trotse bezitter van XC60 R Design !!
-
- 1st Gear member
trimitie schreef:eerse indruk is dat bij redelijk lage toeren er heel veel koppel vrijkomt en alle "power" beschikbaar is en de geartronic niet altijd meekan, maar ja achter 120 km kan je nog niet veel besluiten he.Fulaks schreef:Wat mij bijzonder interesseert zijn je bevindingen van de combinatie D3 met Geartronic in zo'n relatief zware auto (niet zozoeer het verbruik maar of de motor-bak combinatie voldoende vlot is).
ik laat je nog iets weten binnen enkele weken. ondanks alles zou ik het gemak en het comfort van een automaat niet kunnen missen !
En indruk na enkele weken/maanden? Nog steeds positief neem ik aan. Enige gegevens over verbruik? En onderhoudskosten en interval?
Ik moet nog tot mid april wachten

- casper
- 5th Gear member
Onderhoudskosten ? : op drie maanden is er geen onderhoud, dat is slechts na een jaar of 30000 kmBBBBBB schreef:En indruk na enkele weken/maanden? Nog steeds positief neem ik aan. Enige gegevens over verbruik? En onderhoudskosten en interval?
- trimitie
- 4th Gear member
BBBBBB schreef:trimitie schreef:eerse indruk is dat bij redelijk lage toeren er heel veel koppel vrijkomt en alle "power" beschikbaar is en de geartronic niet altijd meekan, maar ja achter 120 km kan je nog niet veel besluiten he.Fulaks schreef:Wat mij bijzonder interesseert zijn je bevindingen van de combinatie D3 met Geartronic in zo'n relatief zware auto (niet zozoeer het verbruik maar of de motor-bak combinatie voldoende vlot is).
ik laat je nog iets weten binnen enkele weken. ondanks alles zou ik het gemak en het comfort van een automaat niet kunnen missen !
En indruk na enkele weken/maanden? Nog steeds positief neem ik aan. Enige gegevens over verbruik? En onderhoudskosten en interval?
zou hem voor geen één andere wagen willen ruilen, mis mijn xc90 totaal niet. verbruik na een goede 5000 km rond de 9 L/100 km vooral stad en secundaire wegen.
rijdt zeer dynamisch en heel goede wegligging !
NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
- Edwin V.
- 2nd Gear member
Mooie, heeele mooie auto
Die auspufjes maken het helemaal!
Geniet, geniet en.....geniet!
En als hij vuil is, even wassen en weer opnieuw genieten
Die auspufjes maken het helemaal!
Geniet, geniet en.....geniet!
En als hij vuil is, even wassen en weer opnieuw genieten

Edwin V.
XC60 D5 Black Sapphire Hartog Tuning
C70 2.4 Black Sapphire Rica Tuning
V50 2.0 Black Sapphire
XC60 D5 Black Sapphire Hartog Tuning
C70 2.4 Black Sapphire Rica Tuning
V50 2.0 Black Sapphire
-
- 1st Gear member
ook ik kon het niet laten,nu ik al een maand ben gestopt met roken,kon ik mijzelf mooi tracteren.
ook ik heb gekozen voor de R-design,dat maakt de auto net af.
samenstelling xc60 2.0T powershift r-design met professional line,security line ,winterline,extra getint glas,verlichte instaplijsten ,cratus 20 inch velgen,autom.dimmende binnenspiegel,regensensor,afneembare trekhaak,mass movement sensor,glazen schuifdak.
Mei wordt de auto geleverd
dus we weten weer waarvoor we werken.
ook ik heb gekozen voor de R-design,dat maakt de auto net af.
samenstelling xc60 2.0T powershift r-design met professional line,security line ,winterline,extra getint glas,verlichte instaplijsten ,cratus 20 inch velgen,autom.dimmende binnenspiegel,regensensor,afneembare trekhaak,mass movement sensor,glazen schuifdak.
Mei wordt de auto geleverd
dus we weten weer waarvoor we werken.