Vraag ik mij toch af waarom je hem in vredesnaam naar die Fietcher hebt gebracht, als je het (blijkbaar) zelf ook kan.
Of heb je ook nog andere handen aan de Volvo gehad.
Marelli schreef:Hoho...kan bijna niet meer zitten van de veren.
Forummers bedankt voor jullie hulp enne... die Ramon&Ramom zijn goed! Bedankt!
Nu die standkachel nog $£¥%#}
Heu, is dit niet een beetje vreemde plek voor dit berichtje??jwgroot schreef:Deze week wil ik over de aanschaf van een V70 D5 120 KW automaat uit 2002 beslissen. In vergelijking met mijn huidige V70 benzine (170 PK) is het vooral het brandstofverbruik dat de aanschaf zo aantrekkelijk maakt.
Maarrr .... de berichten over het dieselverbruik variëren nogal van 1 : 12 tot 1 : 18. Uiteraard is het verbruik sterk afhankkelijk van mijn rijstijl. In mijn huidge benzine V70 verbruik ik gemiddeld 1 : 10 en dat lijkt mij niet extreem afwijken van de algemene norm.
Heeft iemand, over een flinke periode, ervaring met deze diesel en het brandstofverbruik?
Met vriendelijke groeten,
J.W. Groot
Heu, is dit niet een beetje vreemde plek voor dit berichtje??jwgroot schreef:Deze week wil ik over de aanschaf van een V70 D5 120 KW automaat uit 2002 beslissen. In vergelijking met mijn huidige V70 benzine (170 PK) is het vooral het brandstofverbruik dat de aanschaf zo aantrekkelijk maakt.
Maarrr .... de berichten over het dieselverbruik variëren nogal van 1 : 12 tot 1 : 18. Uiteraard is het verbruik sterk afhankkelijk van mijn rijstijl. In mijn huidge benzine V70 verbruik ik gemiddeld 1 : 10 en dat lijkt mij niet extreem afwijken van de algemene norm.
Heeft iemand, over een flinke periode, ervaring met deze diesel en het brandstofverbruik?
J.W. Groot
Heu, waarom post je dit twee keer? :-kedraket schreef:Heu, is dit niet een beetje vreemde plek voor dit berichtje??jwgroot schreef:Deze week wil ik over de aanschaf van een V70 D5 120 KW automaat uit 2002 beslissen. In vergelijking met mijn huidige V70 benzine (170 PK) is het vooral het brandstofverbruik dat de aanschaf zo aantrekkelijk maakt.
J.W. Groot
Geen idee waarom dat is gebeurd. Gebeurt me normaal niet. Zal wel een bug zijn oid?!elianmars schreef:Heu, waarom post je dit twee keer? :-kedraket schreef:Heu, is dit niet een beetje vreemde plek voor dit berichtje??jwgroot schreef:Deze week wil ik over de aanschaf van een V70 D5 120 KW automaat uit 2002 beslissen. In vergelijking met mijn huidige V70 benzine (170 PK) is het vooral het brandstofverbruik dat de aanschaf zo aantrekkelijk maakt.
J.W. Groot
Echt vet respect man!Marelli schreef:Vandaag de boel afgemonteerd. Gisteravond nog even de oliekeerring distributie vervangen (relatief eenvoudig)
Proefritje gemaakt. Veel witte rook van de gemorste olie en een rare reutel bij de scherpe bocht: steekas links zat niet vergenoeg in de bak :oops:
Standkachel doet het (nog) niet. misschien brandstof tekort (verstopt?) of een te lege leiding?
Na 4 maanden blij dat ik (weer) rij !!
:wav: