Pagina 3 van 3
Geplaatst: 07.04.2011 - 07:55
door VolvoRob
Van die verstuivers heb ik geen verstand Bart, maar wel fijn dat je preventief de handrem hebt kunnen doen. Dat scheelt weer!!
Geplaatst: 07.04.2011 - 10:34
door edraket
Volgens mij is het zo dat Volvo de Bosch verstuivers laat matchen op opbrengst en ze dan een klasse mee geeft. Bosch zelf doet dat niet en brengt de verstuivers als 1 nummer op de markt. Wat ik begrepen heb is het gene probleem om de Bosch verstuivers te gebruiken. In de ECU zit ook een compensatie regeling die ervoor zorgt dat het verschil in opbrengst gecorrigeerd wordt. Maar waar de klasses dan nog voor dienen is mij ook een raadsel. Het lijkt me altijd beter om een originele verstuiver te gebruiken ipv de Bosch types, of je eigen verstuiver te laten reviseren, maar ook dan kan de opbrengst anders komen te liggen, en een bijvoorbeeld klasse 1 verstuiver ineens klasse 2 worden.
Geplaatst: 07.04.2011 - 14:44
door bartv70
VolvoRob schreef:Van die verstuivers heb ik geen verstand Bart, maar wel fijn dat je preventief de handrem hebt kunnen doen. Dat scheelt weer!!
Echt preventief was het niet, want ze lagen al los in de trommel :oops:
Gelukkig geen narigheid door ontstaan
Geplaatst: 15.04.2011 - 08:11
door abbabak1
Als je opzoek gaat naar reserve geeft Volvo aan in dezelfde klasse te blijven. Zo heb ik b.v. klasse 2. Omdat ze nooit alle 5 kapot zijn heb ik dus gezocht naar nieuwe Klasse 2.
Ik had 2 kapotte, 1 vernieuwd en van de andere 2 1 hele werkende gemaakt. De boel getest en dat werkte...
Als je dezelfde injectoren hebt als de D5:
Bosch-Nummer: 0445110078
Vergleichsnummer:
Volvo 30777314
Volvo 8627319
Volvo 8658350
Geplaatst: 15.04.2011 - 08:16
door VolvoRob
Gelukkig geen narigheid door ontstaan
Precies, zo bedoelde ik preventief ook.