Prijs grote beurt

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
menjo
7th Gear member

Ja, als het goed is. Waarom ze het bij die dealer erbij gooien weet ik ook niet, ze zullen er vast goede ervaringen mee hebben (, of er nog een leuk zakcentje bijverdienen). En niet iedereen tankt V-power.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

menjo schreef:Ja, als het goed is. Waarom ze het bij die dealer erbij gooien weet ik ook niet, ze zullen er vast goede ervaringen mee hebben (, of er nog een leuk zakcentje bijverdienen). En niet iedereen tankt V-power.
Die toevoeging is als je tank leeg is toch ook weg, met v-power (of soortgelijk) voeg je ieder keer iets toe.
menjo
7th Gear member

Klopt. Ik ga die dealer niet meer verder verdedigen :) ik vind het namelijk onzin dat ze dat erbij doen.
fluz
3rd Gear member

menjo schreef:Klopt. Ik ga die dealer niet meer verder verdedigen :) ik vind het namelijk onzin dat ze dat erbij doen.
dankjewel, :thumbleft:
dat dacht ik dus ook. Het geld op zich vindt ik niet zo'n probleem, maar wel dat ze misschien wel bij elke diesel dit er achteloos bijgooien en daarmee over onze rug een leuk centje bijverdienen.
Geen beste dealer actie [-X
HANS144
2nd Gear member
Contacteer:

Dit soort spul kun je van verschillende merken gewoon ook bij de benzinepomp kopen.
Het reinigt idd de pomp etc.
Ik heb er erg goede resultaten mee gehad met wat oudere diesels die moeite hadden om door de roetmeting te komen!!

Iets meer erin doen dan voorgeschreven en de hele boel is brandschoon van binnen.
Als je dit bijvoorbeeld één keer per jaar doet blijft het schoon.
Hier een link van een ander [heel goed] merk!!

http://www.forte-nwe.com/NL/brandstof_DFC.html
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”