Prijs grote beurt
- menjo
- 7th Gear member
Ja, als het goed is. Waarom ze het bij die dealer erbij gooien weet ik ook niet, ze zullen er vast goede ervaringen mee hebben (, of er nog een leuk zakcentje bijverdienen). En niet iedereen tankt V-power.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Die toevoeging is als je tank leeg is toch ook weg, met v-power (of soortgelijk) voeg je ieder keer iets toe.menjo schreef:Ja, als het goed is. Waarom ze het bij die dealer erbij gooien weet ik ook niet, ze zullen er vast goede ervaringen mee hebben (, of er nog een leuk zakcentje bijverdienen). En niet iedereen tankt V-power.
- fluz
- 3rd Gear member
dankjewel, :thumbleft:menjo schreef:Klopt. Ik ga die dealer niet meer verder verdedigenik vind het namelijk onzin dat ze dat erbij doen.
dat dacht ik dus ook. Het geld op zich vindt ik niet zo'n probleem, maar wel dat ze misschien wel bij elke diesel dit er achteloos bijgooien en daarmee over onze rug een leuk centje bijverdienen.
Geen beste dealer actie [-X
- HANS144
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dit soort spul kun je van verschillende merken gewoon ook bij de benzinepomp kopen.
Het reinigt idd de pomp etc.
Ik heb er erg goede resultaten mee gehad met wat oudere diesels die moeite hadden om door de roetmeting te komen!!
Iets meer erin doen dan voorgeschreven en de hele boel is brandschoon van binnen.
Als je dit bijvoorbeeld één keer per jaar doet blijft het schoon.
Hier een link van een ander [heel goed] merk!!
http://www.forte-nwe.com/NL/brandstof_DFC.html
Het reinigt idd de pomp etc.
Ik heb er erg goede resultaten mee gehad met wat oudere diesels die moeite hadden om door de roetmeting te komen!!
Iets meer erin doen dan voorgeschreven en de hele boel is brandschoon van binnen.
Als je dit bijvoorbeeld één keer per jaar doet blijft het schoon.
Hier een link van een ander [heel goed] merk!!
http://www.forte-nwe.com/NL/brandstof_DFC.html