Heeft iemand hier op het forum al foto's mbt Göteborg geplaatst? Ik hoorde dat ze daar naast de nieuwe S80 ook met concurrenten als de A6, 5-serie en de E op het circuit aan het gummen waren!?!
Moet je even op mijn website kijken, daar heb ik een aantal foto's geplaatst!vOlOv schreef:Zeker mooi spul![]()
Heeft iemand hier op het forum al foto's mbt Göteborg geplaatst? Ik hoorde dat ze daar naast de nieuwe S80 ook met concurrenten als de A6, 5-serie en de E op het circuit aan het gummen waren!?!
Klopt :evil: met een een A6 4,2 quattro, een MB E 500 4matic en een BMW 545 op het circuit van Falkenberg even gaan, daar mochten alleen geen foto's van gemaakt wordenvOlOv schreef:Zeker mooi spul![]()
?Live schreef:ja..en als je hem vandaag besteld krjg je hem ook september...over 3 jaar, damn wat een wachttijden al weer
Uit betrouwbare bron vernomen dat binnen 14 dagen er reeds een paar beschikbaar zullen zijn.liquid_force schreef:heb gehoord dat de eerste S80's al heeel snel in .nl bij de dealers voor prospects zullen staan ...
De introductie in Nederland is pas op 15 september.menjo schreef:Krijgt duitsland dan voorrang ofzo? Ze staan hier al 3 weken.