Steun is bekeken en blijkt nog prima in orde (hoewel je er alle kanten mee op kan - is dus een feature blijkbaar).
Reparatiekosten derhalve 0 Euro

Marc
(en de SW voor de standkachel wordt over 2 weken geladen - verheug me al op de vorstperiode

waarom kon die software niet meteen? duurt niet langMN-NL schreef:Was vanochtend even bij de dealer:
Steun is bekeken en blijkt nog prima in orde (hoewel je er alle kanten mee op kan - is dus een feature blijkbaar).
Reparatiekosten derhalve 0 Euro
Marc
(en de SW voor de standkachel wordt over 2 weken geladen - verheug me al op de vorstperiode)
Kost een half uurtje als het goed gaat, moest op een uur rekenen om wat marge te hebben. Die tijd had ik niet meer dus afspraak gemaakt.crackedtooth schreef:waarom kon die software niet meteen? duurt niet lang
Goede tip! Ik heb daarnaast met een gaten zaag een gat in een dikke plank geboord. De rubber en de kern valt hier door. De ring heb ik met de dikke plank en een stevige bankschroef er zo in gedraaid.nauticbluepearl schreef: ..om te demonteren is het ook het makkelijkst om het rubber vanuit het midden, met een los ijzerzaagblad in te zagen, netjes tot op het alu huis. De klemspanning is er dan af en je drukt het oude rubber er met je blote handen uit
bij de dealer natuurlijk!RPS schreef:Kan iemand mij vertellen waar het losse rubber van capslock en nauticbluepearl a € 19,- te bemachtigen is?
Klinkt raar, maar in Vida wordt het nummer niet herkend bij een S60.945i schreef:Misschien is het dezelfde...
slimpie.toedeledoki schreef:Volgens mij is MY2001 geen oud model meer.
Het nummer geldt overigens alleen voor V70 met motortype D5252T (zie ik net :oops: ).