Pagina 3 van 5
Geplaatst: 16.11.2011 - 23:09
door 945i
'k zal het doen!

Geplaatst: 16.11.2011 - 23:12
door bart simpson
ik heb ook geen idee, misschien worden we wel collega's!
Geplaatst: 16.11.2011 - 23:34
door 945i
We gaan ervoor Bart. \:D/
Geplaatst: 17.11.2011 - 12:42
door gold
Conclusie kleine, zuinige, milieu knuffelende motoren?
Pre:
- minder caravans?
Con:
- Ons 5Cyl geluid?
Vul maar aan (o o

)
Geplaatst: 18.11.2011 - 01:01
door codriver
bart simpson schreef:vond de 4 cil 2.0D prettiger dan de 2.4D die ik daarvoor had
D3 is weer fijner dan de 2.0D
Geplaatst: 18.11.2011 - 07:21
door bart simpson
niet stiller
Geplaatst: 18.11.2011 - 07:55
door V480-S60
gold schreef:Conclusie kleine, zuinige, milieu knuffelende motoren?
Pre:
- minder caravans?
Hej, je bent Volvorijder. Dus Caravans rule.......!
Dus voor mij alleen een motor met voldoende power!
Geplaatst: 18.11.2011 - 11:18
door gold
Huh?
Geplaatst: 18.11.2011 - 11:28
door V480-S60
Ha, ha,
Ja jij zeg
Pré: minder caravans! Daar maak je hier geen vrienden mee!

Geplaatst: 18.11.2011 - 12:00
door gold
hmmm hmmm ... was alleen verbaasd dat volvo rijders caravanners zijn?
Geplaatst: 18.11.2011 - 12:12
door V480-S60
Pas op, Pas op. Er is zelfs een heel topic over

Geplaatst: 18.11.2011 - 12:16
door 945i
Praten over (fossiele brandstof) motoren gaat in de toekomst niet relevant meer zijn, motoren gaan een soort oplaadstation worden om de accu's bij, en op te laden in de auto.
Geplaatst: 19.11.2011 - 18:23
door codriver
bart simpson schreef:niet stiller
Ik vindt de D3 wel stiller als mijn vorige 2.0D
Geplaatst: 19.11.2011 - 19:15
door Volvoman
codriver schreef:bart simpson schreef:niet stiller
ik vind de D3 wel stiller als mijn vorige 2.0D
Ik heb dat gevoel ook. En al net zo zuinig!!
Geplaatst: 19.11.2011 - 19:33
door V70/2.4D/2003
Ik wil gewoon meer dan 4 cylinders!
Omdat het kan!
Geplaatst: 19.11.2011 - 20:32
door sanco
+1
alhoewel de huidige dieselprijzen me niet bepaald vrolijk maken, en daarmee de balans tussen genot en meerverbruik wel geweld aan doen
Geplaatst: 19.11.2011 - 20:39
door Oceanracer
Misschien dat die
LPDM ook wel iets voor jou is dan.
Geplaatst: 19.11.2011 - 21:41
door sanco
Zekers Erwin, wie weet wat er ooit nog komt... zoals omschreven lijkt het me niet gek, maar ik draai nu ook weer niet zoveel kilometers op jaarbasis (20k) dat het de spuigaten uit loopt.
Overigens, ik werk bij de nationale aardgas toko, van de leasevloot die daar rondrijdt, doen maar een heel beperkt aantal auto's dat op (aard-) gas. Dat zal vast zijn redenen hebben, maar begrijpen doe ik het niet.
Geplaatst: 19.11.2011 - 23:02
door Oceanracer
Ik doe er jaarlijks 50.000 met de lesauto en ook zo'n 25.000 met de V70 en de Lupo (bij elkaar opgeteld dan). Daar is maar één voordelige optie voor en dat is LPG. VW heeft nu de BiFuel (weer) fabriek af, maar waar blijft Volvo is deze?
Vandaar dat ik mij zo stoor aan deze propaganda van Volvo waar dit topic uiteindelijk mee is begonnen. Ik geloof niet in al die rijdende batterijen. Die gaan op termijn problemen geven en zijn bij de productie alles behalve milieuvriendelijk. Op de lange termijn gaat dat mijns inziens niet werken.
Gas is daarentegen een restproduct, dus waarom daar niet meer mee doen? Het verbrandt ook schoner dan wat voor brandstof dan ook.
Geplaatst: 19.11.2011 - 23:37
door Schorpioen
In het Westland rijdt sinds 2010 een Volvo V70 op biogas/CNG
Hij is
Biorijder van het jaar geworden.
( Stond deze week ook een uitgebreider artikel over in een plaatselijk weekblaadje. Om deze als bijlage hier te plaatsen het artikel ingescand als PDF, is alleen te groot om bij te voegen. ( 1973 kb ) )