OH, 945i kent de regels niet! Je mag al een jaartje of 1,5 90 km/h met karretje hoor!945i schreef:Hoe kan dat nou, je mag maar 80 met dat karretje. :?

OH, 945i kent de regels niet! Je mag al een jaartje of 1,5 90 km/h met karretje hoor!945i schreef:Hoe kan dat nou, je mag maar 80 met dat karretje. :?
Oeps, ik las VW TDI.....maar die zit ook in andere auto's geloof ik :oops:diesel01 schreef: @bartV70 VW TDI:?:
@Neil Pryde, ik heb er precies zo een. De 2.4D is echter 163 pk, de D (zonder verdere aanduiding) is 130 pk.Ik heb afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt in een V70 2.4D 130 pk sport edition uit 2007
U spreekt recht amice, ook ik heb een S60 gehad met een 126pk 5cyl diesel en dat ding was zeer smeuïg.V70/2.4D/2003 schreef:Ahum:
Mag ik nog eventjes heel voorzichtig zeggen dat ik concludeer dat de 130 pk weer eens geheel en al ten onrechte en op een zwaar ondergewaardeerde wijze in dit topic voorbij komt rollen!
Sorry, zo af en toe heb ik behoefte aan een gevoelsreflectie.
in de VW bus T4, had dezelfde motor zelfs 88 hele pk,sbart simpson schreef:Denk dat de 126pk (met rpf af fabriek) en de 130pk diesels idd zeer ondergewaardeerd worden.
"ooit" was er een downtune kit voor de VAG 2.5D waarmee deze (als ik met niet te hard vergis) 115pk's terugkreeg bij 3.000 t/min, die dingen moest je doodschieten....
Dames is het geen tijd voor een thee kransje??V70/2.4D/2003 schreef:toppertje, bart simpson, 945i, diesel01,
VRIENDEN!
Heel goed. Ik stel heel duidelijk dat dat voor mij zo is, dat is een subjectieve mening. Als uw subjectieve mening anders is kan ik dat goed begrijpen en dat is natuurlijk prima. Op koppel (300nm!) zal ie wel soepel genoeg rijden, als je vermogen wil vind ik 'm tekort komen.V70/2.4D/2003 schreef:Ahum:
Mag ik nog eventjes heel voorzichtig zeggen dat ik concludeer dat de 130 pk weer eens geheel en al ten onrechte en op een zwaar ondergewaardeerde wijze in dit topic voorbij komt rollen!
Sorry, zo af en toe heb ik behoefte aan een gevoelsreflectie.