Pagina 3 van 3

Geplaatst: 30.08.2012 - 14:36
door wtr_s60
Marc Apeldoorn schreef:Even een kleine update van de tuning.
Ben nog steeds erg tevreden over de tuning.
Auto loopt als een trein, geluid is mooi niet te nadrukkelijk aanwezig, maar als er echt vermogen wordt gevraagd (dus flink gas geven) dan is het geluid lekker diep en zeker aanwezig.
Snel is die ook, zeker als de auto eenmaal rolt.....
Hoewel ik geen racer ben toch wel wat uitdagingen aangenomen in Duitsland en gemerkt dat de Audi S, BMW M3 categorie verliest van de R, de M5, en RS categorie echt een maatje te groot is (M5 zeker, RS ook maar wel iets minder overtuigend), maar dan praat je wel over een ander prijskaartje.
Bovendien blijft in mijn optiek de R een echte sleeper, dit i.t.t. de M en RS serie.
M3 categorie verliest, je bedoelt dan de E36 of maximum E46 neem ik aan ? De E9x M3 (4,2 V8 420PK) zou toch wel nog steeds moeten wegrijden.. Tenzij je echt al richting 500pk gaat met je R ofzo :)

Maar wat een heerlijke kar!

Geplaatst: 30.08.2012 - 16:25
door Marc Apeldoorn
De E90 serie bedoel ik inderdaad niet, maar die zijn ook pas gekomen toen de laatste R de band afrolde, tegen de zomer van 2007.
E46 lukt meestal wel, niet van 0-100 maar wel boven de 50

Geplaatst: 30.08.2012 - 21:11
door wtr_s60
Alsnog netjes ^^

Een lichte algemene tint van de ramen zou je wagen nog afmaken vind ik. Dus ik bedoel dan ook subtiel en niet volledig verduisterd zodat de klasse behouden blijft.

In Duitsland autobahn afmalen blijft heerlijk, moet er zelf ook elk jaar toch zeker zo'n 10.000km op rijden. Onlangs nog met een oudere dame van ik gok in de 50 met een witte new V70 R-design T6 wat samengereden, waar het kon zelfs minutenlang tegen topsnelheid, zoiets kan en zie je echt enkel nog in Duitsland :).

De enige "Volvo's" die je hier nog tegenkomt in Belgiƫ zijn drivE's, maar veel meer is hier ook niet nodig gezien dat het verkeer overal dichtgeslibt zit..