jeffeest schreef:Morgen worden mijn velgen gebalanceerd en gemonteerd, samen met de veren en een simons sportdemper..
Ben erg benieuwd, zal dus snel wat foto's posten hier!!
... Foto? ...
Volvo C30 T5 R-design mj2008: Black Sapphire Metalic, Business Line, Winter Line, BLIS, Electrische bestuurdersstoel, Premium Audio, Moonroof, Geartronic, Keyless Entry & Go, 18" Atreus & R-design wintervelgen
Volvo V60 D2 R-design mj 2015: Black Sapphire Metalic, Business Pack Connect, trekhaak, PDC. Volvo S60 phase II, 2004; 2.4 170pk
Hier nog een paar foto's, ook 1 van de achterste velg waarop de spacer goed zichtbaar is..
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen bekend zijn van het gebruik met spacers op de C30, dit ivm beperkte ruimte omdat de wielbouten vast in de naaf zitten. Ben benieuwd wat de oplossingen hiervan zijn en/of beperkingen hiervan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat. Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
jeffeest schreef:
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen bekend zijn van het gebruik met spacers op de C30, dit ivm beperkte ruimte omdat de wielbouten vast in de naaf zitten. Ben benieuwd wat de oplossingen hiervan zijn en/of beperkingen hiervan.
Hoeveel slagen draai je de wielmoeren er nu nog op?
Ik geloof dat ik nog 5 volle slagen de wielbout kan aandraaien, ik heb me laten vertellen dat dat genoeg moet zijn!
Hij is verlaagd dmv 35mm kortere veren van apex.
Ik vind het heel gaaf staan moet ik zeggen! Gaan ze nog een donkere tint krijgen? zou misschien gaaf staan met de witte lak!
Hier komt waarschijnlijk ook een C30, alleen twijfel ook nog over de velgen.
Heb een mooie set gezien, maar ik hoorde dat deze niet goed zou passen, iemand daar een mening over?
Waarom langere bouten, die 3mm kan hij makkelijk hebben!
Wat betreft langere bouten, zodra je met nog dikkere spoorverbreders gaat werken heb je deze zeker nodig, iemand een idee hoede wielbouten gemonteerd zitten in de naaf?
Misschien dat deze velgen in de loop van de tijd in dezelfde kleur worden gespoten als de spiegels en de grill, ze glimmen nu net iets teveel naar mijn idee.
Dit is btw op de foto's niet duidelijk te zien..
De centreer mogelijkheid kan behouden worden door spoorverbreders te gebruiken met een centreerrand.
Deze verbreders met zo'n rand worden geleverd vanaf 10mm dikte.
Ik vraag me af hoe dergelijke c30's, meestal met bbs velgen, toch zo breed kunnen gaan achter?
Een kwestie van bredere velgen op de achteras monteren is waarschijnlijk het meest voor de hand liggend..