inmiddels al weer een tijdje verder en helaas moet ik tot mijn spijt vermelden dat er nog steeds geen oplossing is.
update.
viavia bij een sloperij hier in de buurt terecht gekomen ( wiens naam ik hier niet zal noemen maar het is een vogel ) zij hadden een blok voor mij liggen.
wegens miscommunicatie tussen alle partijen ( sloop, garage, als mijzelf) bleek dit om een nieuw type blok te gaan wat dus inderdaad niet gaat passen.
echter de sloop had dit blok keurig afgeleverd bij de garage die er vervolgens na wat dagen achter kwamen de verkeerde motor in huis te hebben.
contact met sloperij en die vonden dit al vervelend maar hadden nog wel een ander blok voor mij , nu wel oud type.
deze motor moest nog gedemonteerd worden en zou dan omgeruild worden met de andere motor.
zover nog ok, kreeg echter wel al wat kriebels bij het feit dat de motor nog gedemonteerd moest worden.
bij mijn weten is dat het eerste wat ze doen bij binnen komen van een knap wrak, maar ok.
na paar dagen kwam het uiterst vervelende telefoontje dat de garage met inbouwen geconstateerd hadden dat de motor waarschijnlijk tijdens een ongeval van tijd gesprongen is en dus klepschade heeft.
uiterst vervelend al maar het mooiste komt nog.
de garage zegt dat de motor daar zo afgeleverd is en de sloperij beweerd nu dat bij het inbouwen iets verkeerd is gegaan.
kortom im fucked. bij telefonisch contact deed de sloperij zeer moeilijk over het terug nemen van deze motor omdat zij beweren dat de motor goed was.
ze willen hem wel terug nemen en dan eerst onderzoeken of het inderdaad een oude schade is of niet.
als blijkt dat de motor van begin af aan niet goed was krijg ik mijn geld terug . als na onderzoek blijkt dat het een nieuwe schade is dan moet ik dat volgens hen maar met de garage uitvechten!!!
het onderzoek word door een extern revisie bedrijf uitgevoerd, maarja hoe onpartijdig is zo een bedrijf??
ik was van de week in staat om wat mensen een tuintje te bezorgen.
nu hangt de vlag er als volgt bij.
de garage houder schijnt mensen hoger in rang te kennen bij de sloop en heeft mij verteld dat hij het wel regeld.
ik vind dat verder prima aangezien bij mij het adrenaline peil inmiddels achter mijn ogen staat en ik niet nog meer contact kan hebben met deze sloperij zonder dat het vervelend gaat aflopen.
als mijn geld terug is bij de garagehouder zoekt deze voor mij een ander blok en ben ik hopelijk eindelijk van het gezeik af.
zoniet dan kan het zomaar zijn dat er eerdaags in de krant te lezen valt dat er een c70 is uitgebrand of op de bodem van het ijmeer is gevonden.
hopend op een goede afloop ga ik nu maar weekend vieren, je moet toch wat