Pagina 3 van 3

Geplaatst: 22.02.2012 - 00:05
door MarioC70
Las trouwens vandaag in een volvo folder dat de aardgas bifuels wel een pomp in de tank hadden(hebben)

Geplaatst: 22.02.2012 - 00:10
door MarioC70

Geplaatst: 22.02.2012 - 00:30
door Gast
MarioC70 schreef:Las trouwens vandaag in een volvo folder dat de aardgas bifuels wel een pomp in de tank hadden(hebben)
Zou raar zijn, die druk is namelijk nog hoger. Die wordt onder motorkap aanmerkelijk verlaagd.

Geplaatst: 22.02.2012 - 12:26
door MarioC70
Het staat er toch echt,ik verzin het niet. :)

Geplaatst: 22.02.2012 - 19:50
door Gast
MarioC70 schreef:Het staat er toch echt,ik verzin het niet. :)
Ik ook niet en ik ben een beetje eigenwijs. :P
Er zit een drukregelaar in/bij de tank en voor nog één: http://www.volvoclub.org.uk/tech/CNG-MY2002.pdf

Geplaatst: 22.02.2012 - 22:41
door chantal01
@ alex, ik heb een adresje van iemand gekregen van een volvo dealer...

ik zal jullie uiteraard laten weten wat er met de auto aan de hand was als ze iets kunnen vinden...

het meest vreemde is dat hij nu wel weer inhoudt en ik gewoon weer aardig wat km kan rijden:S:S:S ik heb tot nu toe 320 km gereden en nog twee streepjes over echt heel vreemd...

groetjes Chantal

Geplaatst: 03.03.2012 - 11:54
door Johan s60
Wellicht de stappenmotor die blijft hangen dan te rijk dan te arm

Geplaatst: 03.03.2012 - 11:59
door MarioC70
Johan s60 schreef:Wellicht de stappenmotor die blijft hangen dan te rijk dan te arm
Die zit er helaas niet op,het is een electronisch,s gasklephuis,dus heeft geen stappenmotor.

Geplaatst: 03.03.2012 - 13:44
door Johan s60
Er zit een stappenmotor op het verdeel huis die de regelschuif bediend

Geplaatst: 03.03.2012 - 13:47
door Johan s60
Pos 113

Geplaatst: 03.03.2012 - 20:18
door Gast
chantal01 schreef:ik zal jullie uiteraard laten weten wat er met de auto aan de hand was als ze iets kunnen vinden...
En?

Geplaatst: 08.03.2012 - 12:45
door ovlov058
En, ben wel benieuwd.
M'n Chrysler heeft dezelfde LPG-instalatie.